انسداد بی سوادی از اولویت های آموزش و پرورش استان مرکزی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی فعالیت در جهت انسداد بی سوادی از اولویت های مهم آموزش و پرورش این استان است.

راحمه رجایی٬ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: اقدامات لازم برای انسداد بی سوادی بکار گرفته و از تمام ادارات و دستگاه های اجرایی استان در راستای همکاری و تحقق این مهم خواستار همکاری شده است.


وی با اشاره به جذب و نگهداری افراد بازمانده از تحصیل برنامه عملیاتی تنظیم شده از سوی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان٬ افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به انسداد بی سوادی در استان متعصبانه عمل کرده و پذیرفته نیست فردی از تحصیل محروم باشد.


رجایی همچنین در خصوص اهمیت موضوع بی سوادی، از سوی مقام عظمی ولایت و بر اساس سند تحول بنیادین و سند راهبردی٬ اضافه کرد: نسبت به جذب و پوشش و نگهداری افراد لازم التعلیم، فرآیند ثبت نام افراد، وضعیت آماری و تحلیل وضعیت موجود اقدامات لازم انجام شده است.


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان ضمن اعلام آمادگی اعزام معلم به مناطقی که دانش آموز وجود دارد، تصریح کرد: اگر والدین اجازه حضور فرزندان خود را ندهند، برای تعلیم آنان از طریق قانون اقدام خواهیم کرد.


پایان پیام/

کد خبر 214849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha