ارتقاء سطح توان مدیریت در بحران های احتمالی ضروری است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ارتقاء سطح توان مدیریت در بحران های احتمالی ضروری است.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با بیان این مطلب گفت: برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران از راه های ارتقاء سطح توان مدیریت در بحران های احتمالی است.


وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران و کارکنان راه و شهر سازی استان٬ ادامه داد: در این راستا برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران، فرماندهی سوانح و پاسخگویی اضطراری ویژه 72 نفر از مدیران و کارکنان راه و شهر سازی استان برگزار شد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح توان مدیریت در بحران های احتمالی دانست و افزود : در این دوره 4 مرحله مدیریت بحران اقداماتی که توسط اعضاء کارگروه های 14 گانه باید به انجام برسد، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.


سلیمی با بیان اینکه این دوره 8 ساعته در محل مرکز آموزش و پژوهش استانداری مرکزی برگزار شد اظهار کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی ویژه دوره مدیریت بحران اعطا شد.


وی برگزاری این دوره ها را در افزایش توان مدیریت و هماهنگی دستگاه های اجرایی در زمان حادثه موثر دانست و خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی برگزاری دوره های جهت توسعه آموزشی برای همه مدیران و پرسنل ادارات را دارا است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: برگزاری این دوره در جهت هماهنگی پاسخگویی به سوانح در سطح اعضاء کارگروه های مدیریت بحران مطلوب بود.


پایان پیام/

کد خبر 214893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha