بیش از 36 میلیون ایرانی باسواد شده‌اند

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ترویج سواد آموزی را یکی از بسترهای لازم برای سرافرازی ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: تاکنون بالغ بر 36 میلیون نفر در کشور باسواد شده‌اند که رضایت مراجع بزرگ را نیز فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی باقرزاده در دوره آموزشی کاربران سامانه نهضت سواد آموزی با اشاره به اهمیت وظایف کاربران سامانه سواد آموزی در استان‌ها، با تاکید بر نقش تاثیر گذار علم و دانش افزود: ارتقاء سطح زندگی افراد به میزان سطح سواد آنان وابسته است .

وی با مخاطب قراردادن کاربران سامانه سوادآموزی، گفت: امید را از دست ندهید و با تلاش و انگیزه مضاعف به مسیر خود ادامه دهید و اطمینان داشته باشید که در راهی قدم گذاشته اید که ائمه اطهار(ع) آن را طی کرده و پیروز شده اند.

وی از تغییر در چهار مولفه در ساختار اداری، دوره های سوادآموزی، روش های آموزش و مشارکت و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی نام برد و اظهار کرد : تغییر دراین مولفه ها تاثیر بسزایی در عملکرد مسوولان سواد آموزی در زمان پس از ادغام داشته است .

باقرزاده در خاتمه ثبت‌نام، ارزشیابی ، ثبت سوابق آموزش دهندگان در سامانه سواد آموزی را مهم ترین وظیفه کاربران خواند و افزود: باید کاری کنید که سواد آموزی در مسیر و جایگاه واقعی خود قرار گیرد و این امر با تلاش و هوشمندی شما کاربران سامانه سوادآموزی امکان پذیر است .
 

پایان پیام/
 

کد خبر 215710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha