همایش وقف و رسانه در قزوین برگزار می شود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری همایش وقف و رسانه و تجلیل از رسانه های فعال استان در عرصه وقف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، علی محمدپور، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: از سال 88 همایش وقف و رسانه به منظور معرفی سنت حسنه وقف و ترویج و تبلیغ آن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و تعامل مثبت بین سازمان اوقاف و رسانه‌ها به صورت کشوری و متمرکز توسط روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.
 

وی ادامه داد: در سال جاری چهارمین همایش وقف و رسانه همزمان با هفته وقف برگزار می‌شود .
 

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: قدرت رسانه و تأثیر آن در افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و کسی منکر قدرت قلم و بیان رسانه‌ها و تأثیر آن نمی‌ تواند باشد و احیا و بهره ‌وری موقوفات بدون همکاری رسانه ‌ها ممکن نیست.
 

وی عنوان کرد: رسانه ‌ها می‌ توانند در ایجاد مشارکت حداکثری مردم در وقف همکاری کنند و از سال 88 با ارائه روشی تعاملی و ایجاد روحیه همدلی در بین رسانه ها و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین سعی کردیم که به سوالات و خواسته ‌های رسانه‌ها پاسخگو باشیم و نه تنها سیاست روابط عمومی این اداره کل، بلکه سیاست سازمان اوقاف و امور خیریه نیز بر این اصل استوار است که درها باز باشد تا بتوانند عملکردمان را ببینند و درباره آن بپرسند.
 

محمدپور تصریح کرد: ما نیاز داریم رسانه‌ها به موضوع وقف ملی نگاه کنند و آثار و برکات وقف را به مردم نشان دهند، نیازهای نوین را ترویج کنند زیرا ما صدیق‌ ترین یار و یاور را رسانه‌ها می‌دانیم.
 

وی توضیح داد: با هماهنگی انجام پذیرفته علاوه بر برگزاری همایش کشوری وقف و رسانه، نمونه همین مراسم در ابعاد کوچک تر در سطح استان ها برگزار می شود.
 

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تأکید کرد: در استان قزوین همایشی با همین عنوان و به منظور تجلیل از رسانه‌های فعالی که بیشترین تعامل را با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین داشتند در روز سه شنبه 26 دی ماه در سالن آمفی تئاتر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می شود.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، وی یادآور شد: استان قزوین بر اساس آمار و ارقام یکی از چند استانی است که از سال 88 به بعد چهار مراسم تجلیل از رسانه های فعال استان در حوزه وقف و بقاع متبرکه را برگزار کرده است.
 

محمدپور خاطرنشان کرد: سه مراسم مذکور با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد که توانست تعامل مطلوبی با خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه های جمعی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ حسنه وقف، معرفی موقوفات، بقاع متبرکه و انعکاس و تولید اخبار ایجاد کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 216050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha