فتنه گران باید محاکمه شوند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در بیانیه ای که صبح امروز(30بهمن) در اختیار خبرگزاری شبستان نمایندگی ایلام قرار گرفت، خواستار محاکمه سران فتنه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این بیانیه آمده است: باردیگر دست شیطانی استکبار جهانی، شیطان بزرگ و صهیونیزم بی هویت از آستین منافقین فتنه گر بیرون آمد تا با انتقام گیری از امت به پاخواسته با بصیرت ایران اسلامی، به خیال خام خود با چیدن گلی از بوستان ملت شهید پرور ایران عقده های ناشی از شکست بزرگ و تاریخی در مصر و تونس و سایر کشورهای اسلامی را فرونشاند.


این بیانیه می افزاید: شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی "صانع ژاله" و مجروحیت چند بسیجی دیگر، نه فقط یک سند روشن بر جنایات آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیست است بلکه استفاده از سلاح گرم در پناه اغتشاشات نوعی اعلام جنگ مسلحانه فتنه گران علیه ملت غیور و ظلم ستیز ایران است.


در ادامه این بیانیه آمده است: این امر نباید از چشم مسئولان پنهان بماند و تجدید نظر فوری مسئولان امنیتی و قضایی کشور در برخورد با فتنه گران را اقتضا می کند و نشان می دهد که مطالبه بر حق مردم شریف ایران برای برخورد جدی تر با سران فتنه، خواسته ای برحق و به جاست.


این بیانیه خاطرنشان می کند: در شرایطی که ملت های منطقه بیدار شده و سران فتنه وابسته به غرب را یکی یکی سرنگون می کنند، تفاله های فتنه گر با حمایت جاسوس خانه رژیم صهیونیتی، انگلیس و هدایت رسانه های صهیونیستی و آمریکایی و با ایجاد درگیری در چند خیابان و ارسال فیلم آن برای رسانه های سلطه گران جهان، سعی می کنند تصویری نا امن از ایران به جهان مخابره کنند و نهضت های بیداری اسلامی را که از ملت ایران الهام می گیرند، مایوس کنند.


در ادامه این بیانیه آمده است: امروز نوکری سران فتنه برای رژیم صهیونیستی مثل روز روشن شده و اگر کوچکترین تردیدی بر این وابستگی رذیلانه وجود داشت، حوادث 25 بهمن همه تردیدها را در اینکه سران فتنه مهر های بازی صهیونیسرم هستند برطرف نموده است و این واقعیت تکلیف دستگاه قضایی کشور را در برخورد با فته گران سنگین تر کرده است.


این بیانیه خاطرنشان می کند: هئیت رئیسه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، این گونه حرکت ها و اغتشاشات را محکوم کرده و شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله را به مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده صبور و انقلابی این شهید تسلیت می گوید.


در پایان این بیانیه آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بار دیگر با آرمان های بلند امام(ره) شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کند و همه آحاد ملت اسلامی و جامعه دانشگاهی را به پیروی از فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای دعوت می نماید تا بیش از پیش محرومان جهان را امیدوار و دشمنان را مایوس کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 21680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha