درخواست ملاقات فراکسیون روحانیون برای دیدار با رهبر انقلاب

درخواست دیدار با رهبر معظم انقلاب و همچنین رؤسای قوای مجریه و قضائیه در دستور کار فراکسیون روحانیون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، این هفته اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس نشستی را برگزار می کند و قرار است در این نشست، علاوه بر بررسی مسائل و اتفاقات جاری کشور، ادامه دستور کارهای جلسات گذشته نیز پیگیری شود. در جلسه این هفته اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس، زمان مناسب برای دیدارهایمان با برخی علما و مسئولان رده بالای کشور نیز تنظیم می‌شود.

بنابراین گزارش، یکی از برنامه‌هایی که پیشتر در دستور کار فراکسیون روحانیون مجلس بوده، برگزاری جلسه‌ای با آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری است که در جلسه این هفته اعضای هیأت رئیسه فراکسیون، زمان مناسب برای دیدار اعضای فراکسیون با وی نهایی می‌شود. ارائه درخواست دیدار اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون با رهبر معظم انقلاب و نیز دیدار با رؤسای دو قوه مجریه و قضائیه از دیگر دستورکارهای این فراکسیون است.

یادآور می شود: اعضای فراکسیون روحانیون مجلس ماه گذشته با علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. همچنین در ابتدای فعالیت مجلس نهم، اعضای این فراکسیون، نخستین گروه از نمایندگان مجلس بودند که با سفر به قم، با مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

پایان پیام/

 

کد خبر 216817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha