بهره گیری از ظرفیت های موجود راهی برای خودکفایی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه راهی برای خودکفایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید ملکی٬ مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی٬ (26دی) در نشست مشترک شورای عالی بسیج ورزشکاران و کمیته ورزش ستاد دهه فجر استان برگزار شد٬ گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود در جامعه به ویژه در استفاده از استعداد های جوانان زمینه ای مناسب برای بی نیازی به کشوری های غربی و شرقی است.


وی با اشاره به وجود استعداد های بی نظیر در قشر جوان جامعه٬ افزود: شناسایی این استعدادهای بالقوه و تبدیل آن به استعدادهای بالفعل نیازمند تلاش همه جانبه مسولان است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این ایام مسابقات قهرمانی، انتخابی و مراسم فرهنگی با موضوع جوانان، از بیستم دی آغاز و تا 30 بهمن ادامه دارد.


ملکی از برگزاری یکصد و 90 برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا کمیته های ارزیابی و نظارت، اطلاع رسانی و مالی نیز تشکیل شده است.


وی اظهار کرد: کمیته ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از 26 کمیته دهه فجر استان در دو بخش تخصصی شامل ورزش و جوانان فعالیت می کند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار امسال در خصوص اقتصاد مقاومتی صرفه جویی باید سرلوحه امور ورزشی و تربیت بدنی قرار گیرد و بیشتر از تولیدات داخلی استفاده شود.


ملکی تصریح کرد: ساخت و تولید وسایل ورزشی مانند توپ سپک تاکرا و طناب مخصوص از اقدامات مطلوب ورزشکاران استان مرکزی در رسیدن به خودکفایی و رقابت با اجناس خارجی است.


پایان پیام/

کد خبر 216972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha