اجرای طرح ورزش برای همه در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از اجرای طرح ورزش برای همه در استان مرکزی همزمان با دیگر استان های کشور خبر داد.

سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح در هفته جاری برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ورزش سلامت جسم و روح انسان را به دنبال دارد و همه افراد باید به این مهم توجه داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه طرح ورزش برای همه در هفته جاری و همزمان با شهرهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، همدان در اراک نیز برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این طرح نهادینه کردن ورزش، ساماندهی اطلاعات عموم مردم در باره ورزش همگانی، افزایش ضریب نفوذ فعالیت‌های حرکتی و ارائه یک الگوی ورزشی مبتنی بر یافته‌های علمی است.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح به مدت دو ماه در پارک‌های مادر، امیرکبیر، آزادی و شهدای گمنام برگزار می شود، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 420 میلیون ریال است.
 

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در محلات
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهر محلات میزبان هشتمین همایش ورزش صبحگاهی است، افزود: این همایش در روز 14 شهریور ماه جاری با حضور گسترده مردم و ورزشکاران برگزار می شود.


وی افزود: این همایش به صورت زنده از برنامه صبح و نشاط و شبکه سه سیما پخش خواهد شد و این رویداد ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین افراد، فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی استان مرکزی است.


ملکی با اشاره به سابقه درخشان استان مرکزی در برگزاری مسابقات صبحگاهی بیان کرد: طرح ورزش صبحگاهی از سال 1382 در استان مرکزی آغاز شده است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به طرح ورزش همگانی برای بانوان کارمند دولت نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیزهمزمان با طرح ورزش همگانی در پارک‌های آزادی، امیرکبیر، دانشجو، شهدای گمنام و شهر صنعتی شهر اراک برگزار می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 392328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha