سومین جشنواره دختران فاطمی در اراک برگزار می شود

مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی در اراک خبر داد.

زهرا عراقیه٬ مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) گفت: به مناسبت سالروز ولادت این بانوی بزرگوار و روز زن سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی با حضور گسترده دختران اراکی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این جشنواره 15 اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای حرکات نمایشی ورزشکاران رشته های جودو، کاراته، ووشو و اسکیت در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد٬ افزود: به منظور تبیین سیره و منش حضرت زهرا(س) شرکت کنندگان دراین جشنواره با حجاب کامل حضور دارند.

 

عراقیه با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجا و حرکت در مسیر ارزشهای الهی٬ اضافه کرد: ترغیب و تشویق بانوان به ورزش و سلامت خود و خانواده٬ ترویج ارزش های دینی در بین بانوان به ویژه بانوان وزشکار، آشنایی زنان و دختران جوان با زندگانی و فرهنگ حضرت فاطمه زهرا (س)، و ارتقای ورزش بانوان از اهداف برگزار این جشنواره است.

 

عراقیه افزود: حدود 26 هزار ورزشکار سازمان یافته در بخش بانوان استان مرکزی در 42 رشته ورزشی فعالیت دارند.


پایان پیام/
 

کد خبر 246865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha