محفل انس با شهدای ورزشکار در اراک

یادواره شهدای ورزشکار بستری مناسب برای آشنایی ورزشکاران به ویژه جوانان با منش پهلوانی و قهرمانی این بزرگ مردان تاریخ است.

سعید ملکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هر ساله به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اقدام به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز در صورت تامین اعتبارات لازم این یادواره را برگزار خواهد کرد، افزود: یادواره شهدای ورزشکار بستری مناسب برای آشنایی ورزشکاران به ویژه جوانان با منش پهلوانی و قهرمانی این بزرگ مردان تاریخ است.

 دیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: اقدامات اولیه به منظور برگزاری این یادواره با بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است و به زودی پیگیری خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه تاکنون 200 ورزشکار شهید در استان شناسایی شدند، ادامه داد: تلاش برای شناسایی و جمع‌آوری مشخصات شهدای شناخته نشده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به برگزاری مسابقات تور دوچرخه سواری میلاد دو نور اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات اداره ورزش و جوانان رایزنی‌هایی با فدارسیون دوچرخه ‌سواری مبنی بر تامین جوایز این مسابقات کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان تصریح کرد: چنانچه فدارسیون اعتبارات لازم برای برگزاری این جشنواره را در اختیاراین اداره کل قرار داد نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام و در غیر این صورت این تور امسال برگزار نخواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 188222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha