ورزش نشاط و شادی جامعه را در پی دارد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزش نشاط و شادابی افراد جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی (27 مرداد) در بازدید از طرح ورزش برای همه در پارک های شهدای گمنام و شهدای پنجم مرداد اراک ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح در استان گفت: ورزش سلامت و نشاط را در پی دارد و سبب سلامت جسم و روح انسان می شود.


وی با اشاره به اینکه طرح ورزش صبحگاهی طرحی خوب و با نشاط است، ادامه داد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی فرصت مناسبی برای شناسایی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های افراد است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ورزش صبحگاهی توانایی و قدرت فعالیت های ذهنی همچون تمرکز و قدرت یادگیری را افزایش می دهد، ادامه داد: همه افراد باید به ورزش گرایش یافته و خود را سالم و تندرست نگه دارند.


ملکی، ورزش گروهی را سبب افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دانست و بیان کرد: ورزش گروهی سبب افزایش انرژی افراد گروه و تمایل هر چه بشتر آنها به انجام وررزش می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ورزش برای همه از مرداد ماه در اراک آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: این طرح به طور همزمان در شهرهای اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، همدان و اراک در حال اجرا است.


این مقام مسئول ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 420 میلیون ریال است و پارک های مادر، امیرکبیر، آزادی، شهدای گمنام و شهرصنعتی محل ورزش آقایان و مجموعه های ورزشی شهدای پنجم مرداد، امام خمینی(ره) و هپکو اراک محل ورزش بانوان در این طرح هستند.


مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی اضافه کرد: این طرح با هدف نهادینه کردن ورزش، ساماندهی اطلاعات عموم مردم درباره ورزش همگانی، توجه به آثار مثبت، پایدار و مستمر فعالیت های ورزشی در سلامتی و تندرستی مردم و نقش بی بدیل آن در ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه جمع گرایی و تمرین تعاملات اجتماعی، افزایش ضریب نفوذ فعالیت‌های حرکتی و ارائه یک الگوی ورزشی مبتنی بر یافته‌های علمی در حال برگزاری است.


پایان پیام/

کد خبر 394490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha