توجه به جوانان و رفع مشکلات آنان در اولویت‌ قرار دارد

خبرگزاری شبستان:‌ مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توجه به جوانان و رفع مشکلات و نیازمندی‌های آنان از اولویت‌های این اداره کل در هفته جوان است.

سعید ملکی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ویژگی‌های جوانی و نوجوانی و انتظارات مقام معظم رهبری از جوان ایرانی، دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان، مدیران استان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش دوچرخه سواری خنداب و برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جوان دیه از جمله برنامه های این اداره کل در هفته جوان است.


وی تقدیر از جوان‌یاوران و سازمان‌های مردم نهاد برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره و مسابقات هنری، برگزاری نشست‌های تخصی، تقدیر از کارمندان و مدیران جوان نمونه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در شب نیمه شعبان را بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت این ایام دانست.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد:‌ بیش از 60 برنامه فرهنگی، مذهبی، آموزشی و ورزشی در این هفته در استان برگزار می شود و توجه به جوانان و رفع مشکلات و نیازمندی‌های این قشر از مهمترین فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان است.


ملکی اظهارکرد: در هفته جوان 15 نفر از جوانان برتر استان در عرصه‌های، کشاورزی، دانشجویی، اختراع، طلبه، علمی، پژوهشی، هنری، اعتقادی، زیست محیطی، مهارتی، ورزشی، فنی و ... تجلیل می‌شوند.


پایان پیام/

کد خبر 374360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha