مساجد بیرجند به تجهیزات ورزشی مجهز می شوند

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: در صورت تامین مکان از سوی مساجد آمادگی لازم را برای تامین تجهیزات ورزشی مانند میز پینگ پنگ، دارت و... در سطح مساجد شهرستان داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید حسین اصغری امروز ظهر (17 خرداد) در دیدار با کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به شرایط حاضر و تعامل و آمادگی بیش از پیش دبیرخانه کانون ها فرهنگی و هنری مساجد و اداره ورزش و جوانان پای کار آماده ایم و آمادگی برای تعامل بیشتر را داریم.


وی از تخفیف بلیط اماکن ورزشی برای اعضای فعال کانون های مساجد در تمام نقاط شهرستان بیرجند خبرداد و گفت: در این راستا مزایده برای سالن ها و استخرها انجام و مسئولان در بخش دولتی و خصوصی مشخص شدند که با توجه به سهم 15 درصد تربیت بدنی امتیازی در خصوص بلیط، سالن و.. برای این افراد دیده می شود.


اصغری افزود: همچنین درصورت تامین مکان از سوی مساجد آمادگی لازم را برای تامین تجهیزات ورزشی مانند میز پینگ پنگ، دارت و... در سطح مساجد شهرستان داریم.


وی با اذعان به اینکه توجه به حوزه جوانان کم رنگ تر است، افزود: البته این یک برنامه است که از بالا تعریف شده است.


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند از تشکیل اتاق فکر جوانان شهرستان بیرجند خبرداد و تصریح کرد: این اتاق فکر متشکل از جوانان فعال فرهنگی و برگزیده دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و اساتید برجسته دانشگاهی است.


اصغری نوآوری، خلاقیت، همفکری، کیفیت، اولویت سنجی، شناسایی فرصت ها، تهدیدها و نقاط ضعف را از مهمترین مزیت های این اتاق فکر برای هر سازمان اجرایی دانست و تصریح کرد: با توجه به مشغله های کاری و نبود زمان به علت رسیدگی به امورات اجرایی توسط مدیران، این اتاق فکر با هدف ارائه تفکر و ایده جدید به مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مسائل و توسعه خلاقیت در آن سازمان ایجاد می شود.


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند با اذعان به اینکه اخلاق مداری در صحنه های ورزش کم شده است، بیان کرد: برای موفقیت در این امر نیازمند حضور بچه های مسجد هستیم که در این راستا برگزاری نمازجماعت، پخش اذان در مجموعه ورزشی، راه اندازی اتاق ویژه نماز، نصب عکس و وصیت نامه شهدای ورزشکار در دستور کار قرار دارد.


اصغری خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای مطبوعات، رسانه های استان همانطور که در پوشش برنامه های ورزشی اقدام می کنند، در زمینه پوشش اخبار حوزه جوانان بویژه برنامه های معنوی بیش از پیش تلاش کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 374052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha