حرکت کاروان غم در روز شهادت امام صادق علیه السلام در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: همزمان با روز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ، رئیس مذهب تشیع کاروان غم در نقاط مختلف استان مرکزی به حرکت در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با روز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس مذهب جعفری استان مرکزی غرق در عزا و ماتم شد و مردم ولایتمدار و عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام به عزاداری و سینه زنی در غم شهادت آن امام پرداختند.


صبح امروز (31 مرداد) مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک با حرکت از جمله ها و مساجد محل خود در میدان شهدای این شهر تجمع کرده و به عزاداری و سینه زنی پرداختند و سپس در قالب کاروان غم به سمت مصلای بیت المقدس شهر اراک حرکت کردند.

 

مردم ولایتمدار نقاط مختلف شهری و روستایی این استان با به راه انداختن دسته های عزاداری و کاروان های غم در سالروز شهادت ششمین اخترتابناک آسمان ولایت و امامت و طلایه دار مذهب تشیع اشک ماتم ریختند و با حضور خود در مراسم سالروز شهادت آن امام این روز را به محضر حضرت ولی عصر (عج) تسلیت گفتند.


مراسم شب شهادت امام صادق علیه السلام درمساجد و بقاع متبرکه
همچنین در شب شهادت امام صادق علیه السلام نیز مردم استان مرکزی از زن و مرد و پیر و جوان با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه ها و حرم مطهر امامزادگان استان به عزاداری و سوگواری در غم شهادت رئیس مذهب جعفری پرداختند.


مردم خداجو و ولایتمدار استان مرکزی شب گذشته و امروز به توزیع شربت و شیرینی در مساجد و در مسیر حرکت دسته های عزاداری پرداخته و از عزادران و کاروان غم پذیرایی کردند.


کاروان عزاداری شهادت امام صادق پس از عبور از خیابان های شهر اراک در مصلای بیت المقدس این شهر تجمع کرده و مداحی و سینه زنی و عزاداری پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 395701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha