خروش مردم استان مرکزی در دفاع از مردم غزه

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برپایی راهپیمایی در دفاع از مردم غزه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرایل و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین دل همه را به درد آورده و مردم با شرکت در این راهپیمایی خشم و انزجار خود را از این جنایات نشان می دهند.


وی با اشاره به تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزود: تجمعات و راهپیمایی های مردمی در روز جمعه، پس از اقامه نماز از مقابل میعادگاه های نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود و در خیزشی عظیم حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش می گذاریم.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه پس از یک ماه مقاومت جانانه مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در مقابل ددمنشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، شاهد شکست فضاحت‌بار و شرم‌آور آنان هستیم، اضافه کرد: باید به زودی سردمداران و عوامل مزدور آن به عنوان جنایتکاران جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: فاجعه‌ای که در غزه صورت گرفته، تاریخ جنایات صهیونیست‌ها را بیش از گذشته خونین‌تر کرده است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی به سرکردگی استکبار جهانی در نوار غزه دست به جنایات وحشیانه و کشتن کودکان، نوزادان و زنان و مردان بی‌گناه زده که این جنایات باعث تاثر و تالم روحی تمامی انسان‌های آزادی‌خواه از جمله ایرانیان شده است.


جنایات اخیر رزیم صهیونیستی در نوار غزه دو هزار شهید و زخمی برجای گذاشت
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه 66 سال است که نژادپرستان صهیونیست با حمایت کشورهای استعماری و چراغ سبز سازمان‌های بین‌الملل، فلسطینی‌ها را از خانه و کاشانه خود آواره‌ کرده اند، ادامه داد: این جنایتکاران همواره به قتل و غارت و کشتار مردان و زنان پرداختند و یهودیان را از سراسر جهان دعوت کرده و در فلسطین جای دادند.


حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: حمله نظامی گسترده از آسمان و زمین و دریا در طول این مدت حدود دو هزار شهید و ده هزار زخمی بر جای گذاشته است که اکثر آنان کودکان و زنان بی‌گناه بوده‌اند.


وی افزود: وظیفه همه مسلمانان جهان است که در راستای حمایت از این افراد بی گناه و بی دفاع به پا خواسته و از سازمان های بین المللی برای دفاع از این عزیزان تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن دعوت از عموم مردم مبارز و همیشه در صحنه استان مرکزی جهت حضور پرشور در راهپیمایی محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه گفت: این راهپیمایی در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 393094

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha