خشم و انزجار نماز گزاران جمعه استان مرکزی از جنایات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری شبستان: مردم استان مرکزی امروز (24 مرداد) پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان مرکزی بعد از اقامه نماز جمعه این هفته اراک با تجمع در مقابل میعاد گاه های نماز جمعه، در تظاهرات ضد صهیونیستی شرکت کرده و خشم و نفرت و انزجار خود را از این رژیم جعلی و کودک کش اعلام کردند.


در شهر اراک نیز مردم مومن و ولایتمدار این شهر پس از اقامه نماز جمعه به منظور ابراز همدردی با مردممقاوم، مظلوم و بی‌پناه غزه و محکومیت نسل‌کشی و قتل‌عام عمومی غیر نظامیان بی‌‌گناه راهپیمایی کرده و با سردادن فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه و کودک کشی و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.


در این راهپیمایی که پیرو جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان حضور داشتند با بر دست داشتن پرچم های و پلاکاردهای و دست نوشته های مبنی بر محکومیت این جنایات از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی حرکت کرده و با شعار مرگ بر اسرائیل، اسرائیل کودک کش محکوم باید گردد خواستار پایان این جنایات و فعالیت مجامع بین المللی در این رابطه شدند.


همبستگی بامردم مظلوم غزه

این راهپیمایی نمادی از همبستگی و اعلام همدردی ملت ایران و مردم استان مرکزی با ملت مسلمان و بی دفاع غزه و فلسطین اشغالی بود که در یکماه اخیر وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار، شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل وغارت های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس این رژیم جعلی است.

 کشتاری بی رحمانه و بی شرمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه، نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه غزه است.


مردم خداجو و ظلم‌ ستیز استان مرکزی، همگام با مردم ایران اسلامی در خیزشی عظیم در تظاهرات ضد صهیونیستی جمعه این هفته همبستگی و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش گذاشتند.


پایان پیام/

کد خبر 393554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha