راهپیمایی ضد صهیونسیتی در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، از برپایی راهپیمایی ضد صهیونیستی نمازگزاران کرمانشاهی از مقابل مسجدجامع تا میدان آزادی خبر داد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه، به خبرنگار شبستان گفت: به دنبال از سرگیری حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم و بی دفاع به خصوص زنان و کودکان نوار غزه، مردم غیرتمند و نوع دوست کرمانشاه روز جمعه (24 مرداد) راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار می کنند.


وی افزود: مردم کرمانشاه در محکومیت حملات هوایی، زمینی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت جمع کثیری از فرزندان اسلام در سرزمین های فلسطین شده است، هماهنگ با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه به راهپیمایی می پزدازند.
 

سروری مسیر راهپیمایی را از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی اعلام کرد و اظهار داشت: قشرها و طبقات مختلف مردم برای محکومیت دوباره اشغالگران قدس و حمایت جانانه از مردمان سرزمین های اشغالی به ویژه مردم خوب و مقاوم نوار غزه و همچنین دفاع از حریم اسلام و و سرزمین های اشغالی اعلام آمادگی کرده اند.
 

وی خاطرنشان کرد: در صورت تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در هفته آینده به طور متناوب با قشرهای مختلف مردم اعم از جامعه پزشکان، هنرمندان، طلاب، خانواده شهدا، ورزشکاران و.... جهت برگزاری تجمع های اعتراض آمیز، هماهنگی به عمل خواهد آمد.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به حمایت کامل آمریکا از جنایات اسرائیل در نوار غزه، عنوان کرد: کودک کشی به عنوان سرلوحه جنایات جدیدی که از سوی رژیم اشغالگر قدس در طول تاریخ بشری صورت گرفته با حمایت کامل کاخ سفید در غزه در حال انجام است و دل هر آزاده ای را به درد می آورد.
 

وی گفت: مردم ما با فریاد زنده باد غزه حمایت از مقاومت در سرزمین های اشغالی و نوار غزه را انجام خواهند داد و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا شعار اصلی آنان خواهد بود.
 

سروری خاطرنشان کرد: علاوه براین، اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و دعا برای ایستادگی، مقاومت و صبر برای مردم مقاوم غزه از سوی راهپیمایان کرمانشاهی صورت خواهد گرفت.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 393163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha