برگزاری 190 برنامه محوری/ حضور 60 هزار بجنوردی در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از 190 برنامه محوری در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 60 هزار نفر از مردم بجنورد در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شامگاه (15 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به منظور سالروز تشکیل این شورا برگزار شد، با اشاره به برگزاری 13 مراسم مناسبتی و ملی در طول سال، گفت: در این راستا تعداد 190 مراسم محوری در سطح شهرستان های استان در سال گذشته برگزار شده است.


وی به تشکیل 230 جلسه ستادی استانی و شهرستانی در این مدت نیز اشاره کرد و افزود: بیش از 90 هزار برنامه نیز در استان برگزار شده است.


حجت الاسلام سالاری با اشاره به مشارکت بالای مردم در این مراسم ها، خاطرنشان کرد: بیش از 953 هزار نفر از مردم استان به صورت مستقیم در این مراسم ها مشارکت داشته اند.


وی تعداد اقلام تبلیغی توزیع شده را در این مدت 451 هزار قلم ذکر کرد و بیان داشت: در نظرسنجی های انجام گرفته بیش از 50 درصد شرکت کنندگان، برگزاری مراسم و راهپیمایی ها را خوب ارزیابی کرده اند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: ارزیابی ها از میزان فراخوانی و اطلاع رسانی ها نیز حاکی از اعلام خوب و خیلی خوب بودن 3/38 درصد مردم بوده و طول مسیر راهپیمایی نیز توسط 1/55 درصد مردم خیلی خوب ارزیابی شده است.


وی از حوزه صوت رسانی به عنوان مهمترین مشکلات اعلام شده یاد کرد و اظهار داشت: این امر بیشترین نمره منفی را توسط مردم کسب کرده است.


حجت الاسلام سالاری به برنامه های امسال نیز اشاره کرد و یاداور شد: امسال نیز همانند سال گذشته 13 مراسم در استان برگزار می شود.


وی متذکر شد: با این وجود در حوزه سیاست گذاری و برگزاری ستادهای استانی طرح جدیدی در حال اجرا است که بر اساس آن به منظور بازدهی و هماهنگی هر چه بیشتر جلسات، یک نماینده ویژه از هر اداره به عنوان عضو در جلسات شورا حضور می یابد تا جلسات به صورت تخصصی تر و با برنامه ریزی بیشتر پیش رود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به راهپیمایی روز قدس امسال نیز اشاره کرد و یادآور شد: امسال با تعیین شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیشترین مشارکت را در راهپیمایی داشته ایم.


وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که میزان مشارکت مردم در شهرستان بجنورد در این راهپیمایی از 40 هزار نفر در سال گذشته به 60 هزار نفر افزایش یافت.


حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: شورا با اجرای برنامه های مختلف و ایجاد شور و نشاط و هیجان و عزم و تلاش در سربلندی نظام اثرات مستقیمی را در حوزه اقتصاد دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 391312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha