مشت های کوچک برای محکوم کردن جنایتی بزرگ گره می شود

خبرگزاری شبستان: کودکان مهدهای استان مرکزی با مشت های کوچک خود برای محکوم کردن کودک کشی اسرائیل در غزه راهپیمایی و تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، کودکان مهدهای کودک استان مرکزی به طور همزمان امروز (22 مرداد) در دفاع از کوکان بی گناه و بی دفاع غزه و فلسطین در شهرهای خود تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به این جنایات وحشیانه اعلام کردند.


در شهر اراک نیز 500 نفر از کودکان مهدهای کودک این شهر با تجمع در جلوی درب اداره کل بهزیستی استان مرکزی خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه و کشتار کودکان بی دفاع و بی گناه اعلام کردند.


در این تجمع کودکان با در دست داشتن عروسک های خود و پرچم فلسطین و همچنین لباس های و چفیه های که نماد فلسیطن بود در این تجمع حضور یافته و جنایات وحشیانه این رژیم اشغالگر را محکوم کردند.


اسرائیل کودک کش نابود باید گردد
کودکان در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، اسرائیل کودک کش نابود باید گردد و کودک فلسطینی حمایتت می کنیم خواستار رسیدگی حمایت مجمع بین المللی به این جنایات شدند.


همچنین کودکان نقاشی هایی را در رابطه با غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را کشیدند که این نقاشی ها در پایان در اداره کل بهزیستی به نمایش گذاشته شد.


کودکان خمینی نیز درحمایت ازهمسالان غزه ای خود تجمع کردند
کودکان سه تا شش ساله مهدهای کودک بهزیستی این شهرستان نیز با تجمع در بیت تاریخی امام خمینی(ره)، شعارمرگ بر اسرائیل سردادند و با در دست داشتن پلاکاردهایی، ضمن همدردی با کودکان غزه، خشم و انزجار خود از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع را اعلام کردند.


برگزاری ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان این تجمع بیانه ای در محکومیت این جنایات قرائت شد و کودکان نیز فریاد الله اکبر سر دادند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha