تهیه مسکن برای مددجویان و معلولان از مهمترین دغدغه های بهزیستی است

خبرگزاری شبستان: سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: تهیه مسکن و سر پناه برای مددجویان این سازمان از مهمترین دغدغه های پیش رو است.

دکتر بهروز رفیعی، سرپرست بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه مسکن یکهزار و 500 مددجوی بهزیستی استان مرکزی نیمه کاره مانده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تهیه مسکن و ایجاد سرپناه برای مددجویان و معلولان سرپرست خانوار از مهمترین دغدغه های سازمان بهزیستی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.


وی با اشاره به اینکه تاخیر در تعهد پیمانکاران و نداشتن توان پرداخت افزایش سهم آورده از جمله دلایل تاخیر در ساخت واحد مسکونی مددجوی بهزیستی این استان است، افزود: بهزیستی مبلغی که باید پرداخت می شد را به پیمانکار داده ولی با این وجود این پروژه ها هنوز نیمه کاره مانده است.


سرپرست بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه تا کنون بیش از 700 واحد مسکونی با مشارکت این اداره کل احداث و به مددجویان واگذار شده است، ادامه داد: امید است بتوانیم به زودی با پیگیری های که در حال انجام است این تعداد واحد نیمه کاره را نیز تکمیل و در اختیار مددجویان قرار دهیم.


این مقام مسئول اضافه کرد: با وجود تنگناهای مالی و افزایش تعداد توانجویان، بهزیستی استان مرکزی سهم تسهیلات بلاعوض پنجاه میلیون ریالی هر یک از مددجویان را پرداخت کرده است.


وی تکمیل منازل نیمه کاره مسکن مهر مددجویان را نخستین اولویت بهزیستی دانست و بیان کرد: این مهم در برنامه های کاری امسال این سازمان قرار گرفته است.


دکتر رفیعی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار گفت: جذب مشارکت های مردمی مهمترین راهکار تامین اعتبار برای تجهیز و اتمام طرح های مسکن معلولان است.


سرپرست بهزیستی استان مرکزی افزود: راه اندازی سامانه هوشمند جذب مشارکت های مردمی از گام های موفق در تامین نیازهای مددجویان است.


وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران همواره یار و مددکار بهزیستی بوده اند، گفت: نیکوکاران خیر اندیش در استان مرکزی می توانند با برقراری تماس با 7728 کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به بهزیستی ارسال کنند.


پایان پیام/

کد خبر 391946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha