آموزش مهارت های زندگی ویژه روستائیان بخش کمره

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین از برگزاری دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه روستائیان بخش کمره خمین خبر داد.

اسمائیل خانجانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین با اشاره به اهمیت آموزش مهارت های زندگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در همین راستا، این اداره اقدام به برگزاری دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه روستائیان این منطقه کرده است.


وی با اشاره به اینکه این دوره در بحث آسیب های اجتماعی برگزار می شود، ادامه داد: در این راستا تعداد 7 هزار نفر از مردم بخش کمره آموزش های مهارت های زندگی را فرا می گیرند.


خانجانی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء سلامت روان و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و بیان کرد: این دوره از اول تیرماه جاری آغاز شده است.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان خمین ادامه داد: این دوره آموزشی طی سه ماه با حضور چهار کارشناس ارشد روانشناسی و جامعه شناسی و مربی برگزار می شود.


وی افزود: این مربیان و کارشناسان آموزش مهارت های اساسی زندگی را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.


این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان در این کلاس ها نوجوانان و جوانان روستایی هستند که با پژوهش های انجام شده و کار کارشناسی افرادی که به حضوق خود و همچنین حقوق آشنا نیستند برای حضور در این کلاس ها انتخاب شده اند.


پایان پیام/

کد خبر 393769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha