توزیع 15هزار پاکت فطریه در بین مردم

خبرگزاری شبستان: سرپرست بهزیستی استان مرکزی از توزیع 15 هزار پاکت فطریه توسط این نهاد در بین مردم به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

دکتر بهروز رفیعی، سرپرست بهزیستی استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال 15 هزار پاکت فطریه توسط این نهاد در بین مردم توزیع می شود.


وی اضافه کرد: علاوه بر توزیع پاکت فطریه در اراک به صورت مشارکتی با کمیته امداد امام خمینی (ره) 590 صندوق جمع آوری فطریه را زیر نظر فرمانداری برای جمع آوری فطریه قرار داده ایم.


این مقام مسئول کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: باید همه افراد در راستای این امر خداپسندانه تلاش کنند و با اهدا کمک های خود مشکلات نیازمندان را بر طرف کنند.


دکتر رفیعی بیان کرد: ماه رمضان ماه خود سازی، تهذیب نفس و ارتباط با معبود است و کسی که در این ماه بندگی گام نهاده باید به درد دل محرومان نیز رسیدگی کند.


جمع آوری 12میلیارد ریال کمک مردمی توسط بهزیستی استان مرکزی

سرپرست بهزیستی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری توسط مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی 12 میلیارد ریال جمع آوری شده است، افزود: از این میزان هفت میلیارد ریال نقدی، 3 میلیارد ریال غیر نقدی و یک میلیارد ریال هم خدماتی بوده است.


رفیعی اضافه کرد: اجرای طرح ضیافت الهی، اجرای طرح کودکان آسمانی، اجرای طرح شکرانه سلامت و اجرای مناسبت های گوناگون طی سال جاری از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: اجرای طرح تلفن هوشمند با شماره 7728، راه اندازی پرداخت اینترنتی به حساب مشارکت های مردمی، اجرای طرح گلریزان و فصلی هم برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان از دیگر برنامه های مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان مرکزی طی سال جاری به شمار می رود.


پایان پیام/

کد خبر 389648

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha