کسب رتبه برتر بهزیستی استان مرکزی در حوزه عفاف و حجاب

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از کسب رتبه پنجم این سازمان در حوزه عفاف و حجاب خبر داد.

رضا ربیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب گفت: در سال 92 این نهاد موفق به کسب رتبه پنجم در حوزه عفاف و حجاب شد.

 

وی با اشاره به اهمیت عفاف وحجاب در جامعه اسلامی و ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه افزود: طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط گروه بازرسی عفاف و حجاب استان به اجرا درآمد که طی آن بهزیستی استان مرکزی موفق به کسب رتبه پنجم استان در بین 25 دستگاه اجرایی شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: رتبه کسب شده در زمینه تدوین وابلاغ قواعد رفتاری مربیان ومدیران مهدهای کودک سراسر استان و تهیه الگو لباس فرم متحدالشکل جهت کادر (مربیان– مدیران وخدمه) مهدهای کودک استان برای اولین بار درسطح کشور وبرگزاری جلسات آموزشی با رویکرد عفاف وحجاب جهت پرسنل ووالدین وکودکان درمهدهای کودک است.

این مقام مسوول ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی اصلی بسیار مهم در موفقیت دستگاه‌ها است که باید تمامی دستگاه‌ها به آن توجه داشته باشند.

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت حجاب گفت: متاسفانه ریشه بسیاری از آسیب‌‌های اجتماعی به عدم رعایت حجاب و عفاف از سوی افراد برمی‌گردد و برای مقابله با آسیب‌ها حفظ حجاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ربیعی ادامه داد: اهمیت چشمگیر حجاب و پوشش اسلامی بر هیچ فردی پوشیده نیست و آیات و روایات متعددی وجود دارد که بر این امر مهم تاکید دارد.


وی تاکید کرد: رعایت حجاب و عفاف پیامدهای مثبت فردی و اجتماعی فراوانی دارد که موجب رشد و ارتقای جامعه می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 266042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha