ایجاد بیش از 400 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی استان مرکزی

معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی از ایجاد بیش از 400 شغل جدید از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

احمد حاج دایی، معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 480 شغل جدید برای مددجویان بهزیستی این استان ایجاد شده است.

 

وی افزود: این تعداد شغل از طریق ارایه تسهیلات اشتغالزایی، مشاغل خانگی، کاریابی و اشتغال در مراکز غیر دولتی برای معلولان، زنان سرپرست خانوار و معتادان پاک شده تحت حمایت این نهاد ایجاد و در سامانه رصد نیز به ثبت رسیده است.


معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکهزار و 159 فرصت شغلی نیز سال گذشته برای مددجویان تحت پوشش این اداره کل ایجاد شده است.

 

حاج دایی با بیان اینکه اعتبار سال گذشته این اداره کل در زمینه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، 14 میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: این رقم در سال جاری به 70 میلیارد ریال رسیده است.

 

وی افزود: حدود یکهزار نفر از معتادان پاک شده برای کار و مسکن در این اداره کل پرونده تشکیل داده اند که تقاضای آنان در دستور بررسی قرار دارد.


معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی در پایان سهمیه مسکن امسال مددجویان تحت حمایت این اداره کل را یکهزار و 549 واحد عنوان کرد و گفت: مقرر شده از این تعداد 400 واحد با مشارکت بنیاد مسکن استان در روستاها، 97 واحد برای معتادان پاک شده و بقیه برای معلولان و زنان سرپرست خانوار ایجاد شود.


پایان پیام/

کد خبر 181955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha