کسب رتبه اول کشوری در آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب رتبه اول بهزیستی این استان در آموزش مهارت های زندگی ویژه دانشجویان خبر داد.

رضا ربیعی٬ مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به کسب رتبه اول کشوری توسط این نهاد اظهار کرد: آموزش مهارت های زندگی به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان که قرار است وارد زندگی اجتماعی و خانوادگی جدید شوند؛ ضروری است.


وی اضافه کرد: عصرحاضر زمان پیشرفت علم و فناوری و تغییرات سریع و مداوم است که منجر به ایجاد تغییرات شگرفی در شیوه زندگی انسان‌ها شده است.


ربیعی با بیان اینکه تمامی انسان‌ها از جمله دانشجویان ناگزیر به سازگاری با این شرایط هستند٬ خاطرنشان کرد: این امر به گونه ای است که لازم است افراد برای داشتن زندگی مطلوب بر مجموعه ای از مهارت ها تسلط یابند تا بدین ترتیب قادر به انطباق و حل مسائل و مشکلات احتمالی پیش روی خود باشند.


این مقام مسوول ادامه داد: در رابطه با عملکرد برنامه در سال تحصیلی گذشته به واسطه تلاش معاونت پیشگیری دراستان ها در مجموع تعداد 72 هزار دانشجو در سراسر کشور در کارگاه های مهارت زندگی شرکت کردند.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: دراین طرح 15 استان به صورت برتر انتخاب شده اند که استان مرکز ی در بین این استان ها مقام اول را به خود اختصاص داده است.


پایان پیام/

کد خبر 304166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha