افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی اراک همزمان با هفته بهزیستی

خبرگزاری شبستان: سرپرست بهزیستی استان مرکزی از افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویان این نهاد همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر بهروز رفیعی سرپرست بهزیستی استان مرکزی، امروز (23 تیر) با اشاره به اینکه از 21 تا 27 تیر ماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده پروژه‌های قابل افتتاح این نهاد در هفته بهزیستی را اعلام کرد و در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های امسال هفته بهزیستی باته بهزیستی "هر زمان از زندگی بهزیستی" اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با گرامیداشت این هفته چندین پروژه عمرانی در شهرهای خنداب، شازند، محلات، کمیجان، دلیجان، اراک، ساوه و تفرش به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی (بنیاد مسکن )اراک، 4افتتاح واحد مسکونی مددجویان (موسسه بسیجیان)، افتتاح 2 واحد مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان آلزایمری، افتتاح مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان (خانم ) و افتتاح مرکز توانمند سازی و جامعه پذیری معتادان بهبود یافته از جمله برنامه های و پروژه های قابل افتتاح در شهر اراک است.
 

رفیعی همچنین افزود: افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویی خودمالکی خنداب، افتتاح هشت واحد مسکونی مددجویان در شازند، افتتاح گروه همیار سرپرست خانوار و یک واحد مسکونی خودمالکی و راه‌اندازی دستگاه شنوایی سنجی غیردولتی در کمیجان، بخشی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته است.
 

سرپرست بهزیستی استان مرکزی راه‌اندازی مرکز اقامتی میان مدت شوق رهایی، افتتاح مرکز کاهش آسیب dic، افتتاح مهد کودک بشارت و فاز دوم کارگاه کیف‌دوزی معلولان جسمی حرکتی خمین را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این هفته عنوان کرد.
 

این مقام مسئول ادامه داد: افتتاح 83 واحد مسکونی مددجویی، راه‌اندازی دفتر موسسه خیریه سمانه و کارگاه اشتغال 9 نفر از معلولان دلیجان، افتتاح مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان، افتتاح دو واحد مرکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندی، افتتاح 27 واحد مسکونی مددجویان از دیگر طرح‌های بهزیستی است که در این هفته به بهره‌برداری می رسد.


به گفته وی همچنین به همین مناسبت در شهرستان آشتیان 20 واحد مسکونی، در ساوه مرکز روزانه توانبخشی معلولان زیر 14 سال و در تفرش دو واحد مسکونی مددجویی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 385685

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha