برقراری مستمری 2 هزار و500 مددجوی ایلامی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری مستمری 2 هزار 500 نفر از مددجویان پشت نوبت این نهاد برقرار می شود.

شهریار مهردادی، مدیرکل بهزیستی استان ایلام، صبح امروز(23 تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی در این استان، اظهار کرد: در هفته بهزیستی در سال جاری به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه فرهنگی با حضور مددجویان این نهاد اجرا می شود.


وی، به اجرای طرح ضیافت مهر در مرکز استان و شهرستان های تابعه با حضور مددجویان و مسئولان استانی اشاره کرد و افزود: در این طرح مددجویان در مراسم افطاری شرکت کرده و با حضور مسئولان استانی و محلی در جمع صمیمی این مددجویان، مشکلات و مسائل آنان بررسی و پیگیری می شود.


مدیرکل بهزیستی استان ایلام، ابراز کرد: ارائه خدمات رایگان در مراکز خدماتی از جمله مراکز توانبخشی، مراکز مشاوره ای و بهداشتی و خدمات پزشکی به معلولان، بازدید از مراکز سرای سالمندان، دیدار با خانواده های مددجویان و مراجعه به منازل مسکونی آنان با حضور مسئولان، برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و سخنرانی مسئولان بهزیستی در خطبه های نماز جمعه از برنامه های این هفته است.


مهردادی، شرکت در برنامه های صدا و سیمای مرکز استان و اطلاع رسانی از برنامه ها و خدمات بهزیستی، افتتاح مراکز توانبخشی و برگزاری برنامه های ویژه برای مددجویان این نهاد در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت آنان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.


وی، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری اتفاق خوش یمنی برای مددجویان این نهاد روی خواهد داد، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان با توجه به حمایت و توجه ویژه دولت و رئیس جمهور محترم به استان، مستمری افرادی که بیش از 7 تا 8 سال در نوبت قرار داشته اند، برقرار خواهد شد.


مدیرکل بهزیستی استان ایلام، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان مستمری بیش از 2 هزار و 500 نفر از مددجویان که در نوبت قرار داشته اند برقرار می شود که این امر می تواند در راستای توانمندی و توجه ویژه به مددجویان استان بسیار موثر باشد.


مهردادی، در پایان خاطرنشان کرد: این نهاد تمام تلاش و توان خود را برای ارئه خدمات بهتر و بیشتر به مددجویان تحت پوشش به کار بسته و امید است بتواند بسته های خدماتی بهتری تا پایان سال جاری به مددجویان ارائه دهد.


پایان پیام/
 

کد خبر 385499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha