54 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی گیلان می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان با تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی در استان از واگذاری 54 واحد مسکونی در 14 شهرستان همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بهزیستی دستگاهی خدمتگزار است، اظهار کرد: بهزیستی سازمانی است که هنوز وظایفش به طور کامل شناخته شده نیست و یکی از علل آن وظایفی است که در قبال آسیب دیدگان دارد.


وی با بیان اینکه خدمت را سرلوحه کار قرارداده‌ایم، گفت: کسی که به مسئولیت به عنوان یک امانت وفرصت خدمت نگاه نکند، نمی‌تواند موفق باشد.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی در استان پرداخت و تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته بهزیستی که از 21 تیر آغاز و تا 27 تیر ادامه دارد در گیلان پیش بینی شده است.


وی با بیان اینکه اولین روز گرامیداشت هفته بهزیستی با گلریزان نیکوکاران و خیران استان تحت عنوان ضیافت عشق، پروژه محور آغاز شد، یادآور شد: این گردهمایی با حضور حدود 600 فرد خیر و نیکوکار از استان و تهران برای نخستین بار در کشور به متظور واگذاری پروژه‌های مهم بهزیستی گیلان به افراد خیر برگزار شد.


نحوی نژاد، برگزاری نشست کارکنان در خصوص حجاب و عفاف و اهدا هدیه به مروجین حجاب و مشاور امور بانوان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نخستین روز از هفته بهزیستی اعلام کرد.


وی افتتاحیه مرکز هستی در لاهیجان و مانور اورژانس اجتماعی با همکاری هلال احمر را از برنامه‎های روز 25 تیر اعلام کرد و افزود: حضور در مزار شهداء، برگزاری مراسم زیارت عاشورا به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، افتتاحیه قالی بافی، و واگذاری 54 واحد مسکونی در 14 شهرستان و یک واحد به طور نمادین در شفت از برنامه‌های روز 26 تیر است.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان از برگزاری نشست زنان حاشیه شهر در مورد آسیب‌ها در مجتمع‌های حاشیه شهر خبر داد و اذعان کرد: برگزاری مراسم یکی از شب‌های احیاء با کودکان هدایت و برخی از مراکز بهزیستی در نمازخانه ستاد، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در سالن رفیده، مسابقه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان و هفته بهزیستی تحت عنوان رمضان و بهزیستی، تشویق فعالان نماز در هفته بهزیستی(10 نفر)، دیدار با خانواده مددجویان، دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران، توزیع سبد غذایی توسط مجتمع‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی ( والیبال و شطرنج ) از دیگر برنامه‌های این سازمان در طول هفته بهزیستی است.


نحوی نژاد تصریح کرد: تشویق و قدردانی از قربان جوادی به جهت شرکت مستمر در نماز جمعه، خدمات رایگان توانبخشی و مشاوره، تجلیل و تشویق از همکارانی که بیشترین جزء تلاوت قرآن را در برنامه ختم قرآن بهزیستی داشته‌اند(حداقل پنج نفر)، تشویق و ترغیب همه خواهران کارمند که در طول چندین ساله تشکیل کلاس قرآن بطور منظم و مستمر در کلاس مذکور شرکت کردند در محل کانون قرآن و عترت و معرفی سه نفر از معتادین بهبود یافته جهت مصاحبه در تلویزیون از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 385561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha