اجرای طرح یاوران نماز در مهدهای کودک استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: کارشناس مسئول دفتر مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی از اجرای طرحی با عنوان یاوران نماز در مهدهای کودک استان خبر داد.

نجمه السادات موسوی، کارشناس مسئول دفتر مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی، با اشاره به اجرای این طرح به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح با هدف ایجاد انس و علاقه به مفاهیم دینی بویژه نماز در کودکان برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه دوران کودکی فرصت مناسبی برای آموزش و یادگیری کودکان است، ادامه داد: این طرح در راستای آشنایی کودکان با اصول دین و آموزه های دینی و نهادینه شدن این فرهنگ از دوران کودکی در ذهن آنان اجرا می شود.


موسوی با بیان اینکه طرح یاوران نماز با مشارکت سازمان بهزیستی و ستاد اقامه نماز برگزار خواهد شد، بیان کرد: این طرح در چند مرحله به اجرا در خواهد آمد.


کارشناس مسئول دفتر مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: مرحله اول که از 15 تیر ماه جاری آغاز شده و تا 15 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.


وی ادامه داد: اجرای این طرح براساس اصول پرورشی خردسالان، با سه موضوع " نماز ، اذان و مسجد " و با مشارکت والدین و تمامی مربیان و کودکان حاضر در مهد های کودک استان در حال برگزاری است.

 

موسوی با بیان اینکه این طرح در دو بخش ویژه کودان و بخش مربیان، مدیران و والدین برگزار میشود، اضافه کرد: در بخش کودکان رشته های هم خوانی " سرود " تک خوانی " دکلمه ، سرود" نمایش ، نقاشی برگزار و در بخش ویژه والدین، مدیران و مربیان مهد ها کودک رشته های داستان نویسی، خاطره نویسی و شعر برگزار می شود.


این مقام مسئول ادامه داد: در پایان آثار تهیه شده در هر استان جمع آوری و توسط کمیته های داوری در داخل استان موردارزیابی و داوری قرار گرفته و آثار برگزیده در ابتدای شهریور ماه به دبیر خانه کشوری جشنواره ارسال خواهد شد.

 

کارشناس مسئول دفتر مهدهای کودک بهزیستی استان مرکزی با اشاره به برگزاری اختتامیه که در هفته کودک با حضور مسئولان برگزار می شود، بیان کرد:همچنین در خلال این جشنواره آثار رسیده مهد های کودک استان درنمایشگاهی در مهرماه به مدت یک هفته در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.


پایان پیام/

 

کد خبر 389087

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha