توزیع کتاب در پایگاه های سلامت اجتماعی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از توزیع 400 جلد کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در پایگاه های سلامت اجتماعی این استان خبر داد.

رضا ربیعی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: بهزیستی استان مرکزی نیز به منظور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه اقدام به توزیع 400جلد کتاب در پایگاه های سلامت اجتماعی کرده است.


وی افزود: این کتاب ها با عناوین مختلف مذهبی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و داستانی به منظور تجهیز کتابخانه 11 پایگاه های سلامت اجتماعی توزیع شده است.


ربیعی ادامه داد: از آنجایی که ایجاد فرهنگ مطالعه، کتابخوانی و ارتقاء سلامت اجتماعی کلیه اقشار جامعه از اهداف پایگاه‌های سلامت اجتماعی معاونت پیشگیری است، دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای سومین سال متوالی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اقدام به این کار فرهنگی کرده است.


این مقام مسوول اضافه کرد: کودکان قصه و داستان های کودکانه را دوست دارند و خواندن کتاب و قصه گویی برای آنان در دوران کودکی سبب گرایش آنان به کتاب و مطالعه در بزرگسالی می شود.


وی به جایگاه کتاب و کتابخوانی در جوامع مختلف اشاره کرد و گفت: با وجود پیشرفت های روز افزون علم و تکنولوژی همواره فرهنگ کتاب و کتابخوانی در همه جوامع وجود دارد.


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی درجامعه سبب کاهش بسیاری از انحرافات و نابسامانی‌های فرهنگی و اجتماعی می شود.


پایان پیام/


 

کد خبر 314825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha