بهره مندی مددجویان بهزیستی از تسهیلات اشتغال

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از بهره مندی 566 مددجوی بهزیستی از تسهیلات اشتغال این سازمان خبر داد.

رضا ربیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره بهره‌مندی این تعداد مددجوی زیر پوشش این نهاد از تسهیلات اشتغال طی 9 ماه سال جاری گفت: رویکرد اصلی سازمان بهزیستی توانمند سازی مددجویان و جامعه هدف است که ایجاد اشتغال برای مددجویان از راهکارهای مهم و اساسی برای توانمند سازی آنها است.


وی با اشاره به اینکه در بحث ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی، این نهاد در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در بین دستگاه‌های اجرایی استان شده است، ادامه داد: تعهد سال گذشته بهزیستی در بحث ایجاد اشتغال 601 مورد بود که یک هزار و 205 مورد شغل برای مددجویان این مرکز ایجاد شد.


این مقام مسئول اضافه کرد: سازمان بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال مددجویان اقدام به پرداخت وام‌های خود اشتغالی، مشاغل خانگی و بیمه سهم کارفرمایان خویش‌فرما کرده که تا نیمه دی ماه امسال 566 مورد پرداخت وام اشتغال محقق شده است.


وی فراهم کردن یک زندگی مطلوب برای مددجویان را از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی دانست و بیان کرد: امروز دولت گام‌های ارزشمندی در راستای حل مشکل مسکن و اشتغال برداشته است.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 10 درصد از مددجویان توانمندسازی شده این نهاد از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شده اند.


ربیعی ادامه داد: سیاست اصلی این نهاد بهتر زیستن انسان‌ها، حمایت از دردمندان و نیازمندان است و بهزیستی یکی از بهترین فضاهای تهذیب نفس و تقرب به احدیت و افزایش معنویت است.

 

پایان پیام/

کد خبر 345725

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha