نمایشگاه « پیشگیری نوین» اعتیاد، در علی آباد کتول برپا شد

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه «پیشگیری نوین» به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با خطرات، عوارض و آثار سوء مصرف مواد مخدر، امروز (28 بهمن)از سوی اداره بهزیستی علی آبادکتول در این شهرستان افتتاح شد.

فاطمه ابراهیمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول، در حاشیه این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: رویکرد سازمان بهزیستی در مقوله اعتیاد، نوع و شیوه اطلاع رسانی به اقشار مختلف به ویژه در جوانان و خانواده ها تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.


وی افزود: بهزیستی با استفاده از انواع سبک های فرزند پروری، نقش محوریت، خدا محوری و نماز در پیشگیری از اعتیاد و استفاده از الگوهای موفق در تابلوها، در جهت آگاهی رساندن در رابطه با مضرات اعتیاد فعالیت زیادی دارد.


وی، آگاهی دادن به جامعه را امری بسیار موثر دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه هم در ادامه فعالیت های اداره بهزیستی و به منظور آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با خطرات، عوارض و آثار سوء مصرف مواد مخدر برگزار شده است.


ابراهیمی در بیان اهداف ایجاد این نمایشگاه، اضافه کرد: اجرای این نمایشگاه ها باعث اطلاع رسانی و آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان با شیوه های نوین پیشگیری از اعتیاد، عوارض و پیامدهای مصرف، مهارت های زندگی و شیوه های فرزند پروری خواهد شد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان علی آباد کتول در ادامه یادآور شد: این نمایشگاه از امروز (28بهمن) به مدت 3 روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، برای بازدید علاقه مندان دایر است و پس از آن هم یک روز در مصلی این شهرستان و روز دیگر هم در یکی از مکان های عمومی دایر خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 344322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha