دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ضد صهیونیستی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با صدور بیانیه ای ضمن همدردی با مردم بی پناه و مظلوم غزه، از عموم مردم جهت حضور پرشور در تظاهرات ضدصهیونیستی روز جمعه(24 مرداد) دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدر اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و بی پناه غزه مقاوم و محکومیت نسل کشی و قتل عام عمومی غیر نظامیان بی گناه، اعلام کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه کرمانشاه جمعه این هفته پس از اقامه نماز با شکوه جمعه در تظاهرات ضد صهیونیستی خشم و نفرت و انزجار خود را علیه کشتار بی رحمانه رژیم اشغالگر قدس فریاد می زنند.


در این اطلاعیه آمده است: پس از یک ماه مقاومت جانانه مردم بی پناه و مظلوم غزه در مقابل ددمنشی رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی، شاهد شکست فضاحت بار و شرم آور آنان بوده و باید به زودی سردمداران و عوامل مزدور آن به عنوان جنایتکاران جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان این اطلاعیه ضمن دعوت ازعموم اقشار، اصناف و گروه های مختلف مردمی، تشکل های مردم نهاد و تمامی وفاداران به آرمان قدس شریف در استان کرمانشاه، از آنان خواسته تا با حضور حماسی، انقلابی و گسترده خود، فریاد رسای مظلومیت و حقانیت فلسطین و مردم ستمدیده آن را به گوش سازمان های مدعی حقوق بشر و وجدان های آگاه و چشمان بیدار جهان برسانند.


گفتنی است، نمازگزارن کرمانشاهی در انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه، از مقابل مسجد جامع به سمت میدان آزادی راهپیمایی می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha