پاسداری از ارزش های انقلاب و حضور در انتخابات خنثی کننده توطئه هاست

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پاسداری از ارزش های انقلاب و حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سعید ملکی٬ مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، امروز (13 خرداد) در همایش حماسه سیاسی٬ زنان پیرو ولایت که با حضور نایب روسا٬ مدیران باشگاه ها٬ مربیان و مدیران سمن ها برگزار شد٬ با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا، گفت: به دلیل اهمیت و ارزش انقلاب امروز همه جهان فعالیت های و کارهای ملت ایران را رصد می کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از پیشرفت های ملت ایران می ترسند٬ افزود: این ترس و وحشت آنان سبب توطئه افکنی و کارشکنیشان در برنامه ها و فعالیت های نظام می شود.


ملکی، حضور گسترده در انتخابات را خنثی کنند توطئه های شوم دشمنان دانست و گفت: این حضور به دشمنانان نشان می دهد که ملت ایران به ارزش های خود پایبند است.


در ادامه این جلسه٬ اشرف جواهری٬ مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا و مبارزات زنان و مردانی آگاه و ولایتمدار به پیروزی رسیده و هم اکنون ملت ایران باید پاسدار آن ارزش ها باشند.


وی افزود: در دنیای امروزی که همه دین های دست ساخته دچار تزلزل و ناپایداری و چه کنم شده اند٬ تمدن اسلامی با حضور آگاهانه و هوشیارانه و میلیوی ملت ایران باید به جای تمدن های دست ساخته بشری قرار گیرد.


مشاور استاندار در امور بانوان با بیان اینکه روز 24 خرداد یک روز حماسی و سرنوشت ساز است٬ گفت: روزی است که در سراسر دنیا همه دوستان و دشمنان در انتظار خبرند٬ دشمنان برای فتنه افکنی و دوستان برای الگوگیری از نظام اسلامی.


در ادامه این جلسه٬ زهرا عراقیه٬ مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از بانوان ورزشکار، گفت: بانوان ورزشکار استان مرکزی همواره در همه عرصه های حضور فعال دارند.


وی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های امور بانوان این اداره کل، افزود: برگزاری دوره های مختلف آموزشی٬ برگزاری همایش دختران فاطمه و همچینین برگزاری مسابقات ورزشی جام حورا از جمله این برنامه ها بوده که با حضور گسترده بانوان ورزشکار برگزار شده است.


پایان پیام/

کد خبر 260134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha