سازمان بازرسی از ورود 10 کانتینر مواد غذایی آلوده به کشور جلوگیری کرد

با پی‌گیری اداره کل بازرسی خراسان رضوی از ترخیص یک محموله مواد غذایی وارداتی آلوده به ظرفیت 10 کانتینر جلوگیری به ‌عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ به دنبال اعلامیه واصله به اداره کل بازرسی خراسان رضوی مبنی بر ورود یک محموله مواد غذایی آلوده و غیرمنطبق با استاندارد به گمرک مشهد و تلاش واردکننده کالای مذکور جهت دریافت مجوز ترخیص و ورود کالا، موضوع توسط اداره کل بازرسی استان از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و گمرک مشهد پی‌گیری شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، با عنایت به عدم تایید بهداشتی، از صدور مجوز ترخیص کالای مذکور جلوگیری به‌عمل آمد و محموله پس از توقیف تحت مراقبت مامور بدرقه به یکی از بنادر انتقال یافت و از طریق مرز خروجی از کشور خارج شد.

گفتنی است حرکت کُند سازمان بازرسی در اقدام علیه مفاسد اقتصادی که عدم وجود اخبار در این رابطه نشانه آن است موجب انتقاد برخی مردم و کارشناسان سیاسی شده است. همچنین در هفته های اخیر آیت الله مصباح یزدی در دیدار با هیئت سازمان بازرسی نسبت به انجام کار نظارت بصورت غیرمنصفانه و غیرعادلانه و تمرکز بیش از حد روی یک یا چند سازمان و نهاد به دلیل مسائل حزبی و فکری و عدم توجه به سازمان های دیگر موعظه داده بودند.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز استاندار تهران طیّ نامه ای از عدم رسیدگی سازمان بازرسی به تخلفات شهرداری تهران گلایه کرده بود.

این در حالیست که بسیاری از خبرگزاری های کشور نسبت به اخبار مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان بازرسی خروجی خاصی ندارند و این می تواند نشان دهنده از وضعیت کاری این سازمان محترم باشد.

پایان پیام/
 

کد خبر 21741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha