میخواهند انقلاب اسلامی را مثل25بهمن دردرون خوددرگیر مسائل انحرافی کنند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها امروز پاتک خود را علیه انقلاب اسلامی انجام داده‌اند تا انقلاب اسلامی را در درون خود درگیر مسائل انحرافی کنند و دست به یک استراتژی شتاب‌زده تعجیلی و ناقص انفعالی زدند.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم هشتمین سالگرد شهادت سردار مجید حاجی‌حاتم که شب گذشته در حسینیه دوکوهه تهران برگزار شد، گفت: شهدا مظهر قدرت ایران و مظاهر درخشانی از روح بلند یک ملت شیعه هستند.
وی افزود: به برکت این مردان پاک کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی توانست در مقابل دشمن بایستد و این ایستادگی راز بزرگ پیروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف در برابر آمریکا شد.
سردار سلامی ادامه داد: اگر این شهدا نبودند بعد از انقلاب اسلامی که بزرگترین شکست سیاسی برای بزرگترین قدرت جهانی بود، دشمنان یقینا می‌توانستند دوباره به این کشور برگردند اما خون این شهدا توانست راه نفوذ مجدد این دشمنان را بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی ما ببندد.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حق همیشه بر باطل پیروز است، اظهار داشت: هرچه خورشید انقلاب در مشرق خود دورتر می‌شود شعاع تابش آن در جهان بیشتر می‌شود. انقلاب اسلامی آیینه تمام نمای تحقق سنت‌های الهی شد و امروز پایه پرمهر این انقلاب، آزادی و ارزش‌های الهی را برای دیگر ملت‌ها به ارمغان آورده است.
سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان با ترفندهای زیاد و متفاوت تلاش کردند تا نور انقلاب را خاموش کنند، گفت: در این 32 سال انقلاب ما فراز و نشیب‌های بسیار دشواری را پشت سر گذاشته است که هر ملتی نمی‌تواند در برابر این مشکلات دوام بیاورد. آمریکا برای مقابله با انقلاب ما از تمام توان خود بهره برد اما باز هم انقلاب اسلامی پیروز شد..
وی افزود: آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق بحران آفریدند اما دستاوردهای آن نصیب انقلاب اسلامی شد و امروز شاهدیم آمریکایی‌ها لبنان را نیز از دست داده‌اند و دیدیم که یکی از سرشاخه‌های کوچک انقلاب در غرب خاورمیانه ظرف 48 ساعت هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را فرو ریخت. آنها حتی نتوانستند 33 روز در مقابل مقاومت اسلامی دوام بیاورند.
سردار سلامی با اشاره به تحولات اخیر منطقه تصریح کرد: امروز مردم انقلابی در بلاد اسلامی منتشر شده‌اند و علیه سیاست‌های استعماری و آمریکایی قیام می‌کنند و چراغ‌های آمریکا یکی یکی در حال خاموش شدن است.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: مصر لنگرگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و از طریق آن جبهه ملت‌های اسلامی را به هم ریخته بودند ولی الان این قائله به هم خورده است. امروز طوفان سیاسی در منطقه آغاز شده است و آمریکایی‌ها که در حل بحران افغانستان و عراق درمانده بودند امروز با یک جبهه گسترده و وسیع اسلامی مواجه شده‌اند که از مهار این شعله‌های خشم عاجز است و این ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است.
سردار سلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند مرکز انتشار قانون و کانون بیداری اسلامی کشورها ایران است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها امروز پاتک خود را علیه انقلاب اسلامی انجام داده‌اند تا انقلاب اسلامی را در درون خود درگیر مسائل انحرافی کنند و دست به یک استراتژی شتاب‌زده تعجیلی و ناقص انفعالی زدند و زمانی که مردم ایران سرمست از سالگرد پیروزی انقلابشان و پیروزی انقلاب مصر بودند با یک خطای تاریخی مثل همیشه یک حرکت ضعیف را سازماندهی کرده‌اند.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی و انگلیسی ها با همکاری فتنه‌گران داخلی که خداوند آنها را کر،‌ کور و لال کرده است، می‌خواستند با ایجاد یک حرکت مردمی به مقاصد خود برسند. آنها فکر می‌کردند می‌توانند تاریخ ملت ایران را به زبان انگلیسی بنویسند و ملت ایران را زیر فرهنگ آمریکایی مسموم کنند.
وی ادامه داد:‌ دشمنان و فتنه‌گران در روز 25 بهمن تمام توان خود را به کار گرفتند اما چیزی جز شکست عایدشان نشد. آمریکا که امروز می‌خواهد نظم نوین جهانی را برپا کند حتی لایق اداره حکومت خود نیست و میزان بدهکاری و تعداد بیکاران این کشور گویای این مسئله است.
سردار سلامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت خود است تأکید کرد: مردم دیگر اجازه نمی‌دهند حادثه عاشورا تکرار شود و امام خود را تنها نمی‌گذارد و همیشه در صحنه هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهید سردار حاجی حاتم گفت: این شهید یک نشانه کامل از یک انسان با اخلاق است وی مردی با اخلاق، متواضع، متفکر، خویشتن‌دار، مدیر و خطرپذیر بود.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ وی افزود: زمانی که طالبان در افغانستان حاکم بود سردار حاجی حاتم چندین بار به آن سرزمین مأموریت رفته‌اند و این نشان از خطرپذیری ایشان بود. او همچنین در سال‌های دفاع مقدس ضامن و عامل بخش مهمی از امنیت کشور بود.
سردار سلامی در پایان با بیان اینکه زمانی که سردار حاجی حاتم در قید حیات بود آینده‌ای درخشان را در او می‌دیدیم اظهار داشت: این شهید یک مجاهد حقیقی بود که شهادت زیبنده او بوده است و ما باید امروز از دستاوردها، مجاهدت و فداکاری‌های این شهدا پاسداری کنیم.
پایان پیام/
 

کد خبر 21755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha