برگزیدگان جشنواره قرآنی فجر در قم معرفی شدند

جشنواره قرآنی فجر نور به همت دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار و از برترین های این جشنواره قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، جشنواره قرآنی فجر در سه بخش کودکان و نوجوانان، جوانان و خانواده برگزار شده است که کودکان و نوجوانان در رشته‌های حفظ قرآن کریم و نقاشی و همچنین جوانان در رشته‌های قرائت، مفاهیم، حفظ 15 جزء، حفظ کل و تواشیح با یکدیگر به رقابت پرداختند و طی مراسمی از برترین های این جشنواره تجلیل شد.

 

بر اساس این گزارش، در رشته قرائت بخش جوانان صدیقه دانش‌زاده، طیبه احمدی و طلعتی افخم موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

در همین رشته و در بخش آقایان محمدعلی فروغی و مهدی فروغی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و جواد توحیدی و محمدحسین فراهانی مشترکاَ حائز رتبه سوم شدند.

 

همچنین در رشته مفاهیم ریحانه مصلائی، سیده رویا صبح خیز و محدثه عالمی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش آقایان نیز حسین شوندی، محمدجواد باعاطفه و سید هادی عظیمی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ 15 جزء، فاطمه اسدی کبوترآبادی اول شد و مهری شکرعلیزاده و زهرا کاشی‌زاده حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

 

همچنین در بخش مردان این رشته، میثم شاهسونی، سید محمد سجادی و سید عباس اشرفی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

در بخش حفظ کل، انیسه پوینده، زهرا السادات موسوی و نیره السادات چاوشی با برتری بر سایر حافظان قرآن کریم موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش آقایان نیز موسی معتمدی، محمدجواد مرادی و جهانگیرخان پلیجو حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

این گزارش حاکی است، در این جشنواره قرآنی گروه تواشیح بقیه‌الله از بین سایر گروه‌های شرکت‌کننده در رشته تواشیح حائز رتبه نخست شد و گروه‌های میعاد و امام هادی(ع) به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در بخش کودکان و نوجوانان، دو رشته حفظ و نقاشی فراخوان شد که در رشته حفظ مقطع پیش دبستانی کوثر فهیمی و یکتا رسولی مشترکا حائز رتبه نخست شدند، مبینا رحیمی و فاطمه بغدادی دوم شدند و ساره تقی‌لو و فاطمه السادات حسینی موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند.

 

در همین رشته و در بخش پسران، سید محمد حسین صف و محمد حسین مقیمیا موفق به کسب رتبه نخست مشترک شدند، امیرعباس نوری و علی سلطانی دوم شدند و پارسا لنگرودی و یاسین ورمزیاری به صورت مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

 

همچنین در رشته حفظ مقاطع اول، دوم و سوم ابتدایی زهرا یاوری و زهراالسادات موسوی مشترکا اول شدند، رضوان شعبانی و فاطمه علی مددی موفق به کسب رتبه دوم مشترک شدند و محدثه قدیری و زینب مبشری در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند. در همین رشته بخش پسران محمد مهدی رحیمی، محمد مهدی رضایی و محمد مهدی نجاری به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

در رشته حفظ مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی و راهنمایی زینب رضایی و زهرا شریفی موفق به کسب رتبه نخست مشترک شدند، زهره ملکوتی اصل و فاطمه توکلی به صورت مشترک دوم شدند و فاطمه طبسی و زینب السادات شریفی حائز رتبه سوم مشترک شدند. در بخش پسران نیز احمدرضا ابراهیمی، حسین رضایی و سجاد سیبویه به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

 

همچنین در رشته نقاشی مهدی سعادتی و عطیه آقامحمدی به صورت مشترک اول شدند و مریم سالمی، ریحانه نجفی مطلق، ریحانه نجفی و معصومه السادات افتخاری موفق به کسب رتبه دوم مشترک شدند. همچنین مائده آقامحمدی، منیره حاتمی، نجمه السادات سجادی و کوثر امینی نیز در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، در بخش خانواده، خانواده‌های شکری، ابراهیمی و بهلولی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

لازم به ذکر است این جشنواره به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در طول این دهه برگزار و مراسم اختتامیه آن بعدازظهر شنبه (30 بهمن) برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 21818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha