تجلیل از برگزیدگان منظومه جشنواره های قرآنی آیات باحضور نایب رییس مجلس

حجت الاسلام سعیدی از برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه های منظومه جشنواره های قرآنی آیات با حضور نایب رییس مجلس و ائمه جمعه تهران، مشهد مقدس و قم سه شنبه، 17 اسفند در سال همایش های صداوسیما خبرداد.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، مسئول دفتر قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه های منظومه جشنواره های قرآنی آیات به خبرنگار شبستان گفت: این آیین به منظور تجلیل از برگزیدگان 15 جشنواره از جشنواره های 22 گانه منظومه آیات سه شنبه، 17 اسفند در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که در این آیین شخصیت های فرهنگی قرآنی بنام کشور حضور می یابند، اظهارکرد: علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و دکتر غلامعلی حدادعادل نایب رییس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این آیین شرکت می کنند.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: ائمه جمعه مشهد مقدس، تهران و قم از دیگر مدعوین این آیین باشکوه قرآنی هستند که حضور آنها قطعی نشده اما انتظار می رود که همسو با توجه ویژه این افراد به فعالیت های قرآنی، شاهد حضور آنها در آیین اختتامیه اختتامیه های منظومه جشنواره های قرآنی آیات باشیم.

مشاور رییس مرکز هماهنگی فعالیت های قرآنی کشور با اعلام حضور برخی از چهره های هنری فعال در عرصه قرآن در این آیین بیان کرد: سیدجواد هاشمی، زهرا سعیدی، صالح مدرسه ای، مهدی فقیه و امین زندگانی از بازیگران و شهریار بحرانی و نادر طالب زاده از کارگردانان قرآنی سینمای ایران نیز از مدعوین این آیین باشکوه محسوب می شوند.

وی انجام مشاعره قرآنی توسط گروهی از شاعران را از دیگر تمهیدات دبیرخانه منظومه جشنواره های قرآنی آیات ویژه آیین اختتامیه اختتامیه ها برشمرد و ابرازکرد: اجرای برنامه توسط گروه همخوانی به سرپرستی هادی آرزم و قرائت آیات وحی توسط حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی از دیگر بخش های در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین به شمار می رود.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: تجلیل از رتبه های نخست 15 جشنواره از جشنواره های 22 گانه منظومه آیات در 3 بخش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه تهران، مشهد مقدس و قم و نایب رییس و رییس کمیسون فرهنگی مجلس از دیگر برنامه های این آیین است.

شایان ذکر است، آیین اختتامیه اختتامیه های منظومه جشنواره های قرآنی آیات سه شنبه، 17 اسفند با حضور شخصیت های فرهنگی، قرآنی و هنری از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

پایان پیام/


 

کد خبر 25334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha