متاسفم که ایشان اسبابی برای ادامه و تشویق فتنه هستند!

دکتر کوچک‌زاده: متأسفم برای آقای هاشمی رفسنجانی که با آن همه سابقه انقلابی، امروز اسبابی برای ادامه و تشویق فتنه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر مهدی کوچک‌‌زاده، در حاشیه نخستین همایش سرداران شهید جهان اسلام به سؤال خبرنگاران پاسخ گفت.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به موضع‌گیری‌ صریح مجلس آیا زمان دستگیری سران فتنه فرا نرسیده است، گفت: حیف است که اینها با راحتی بمیرند، بهتر است که در همین وضعیت که هستند بمانند، آنها خودشان می‌دانند که در چه ذلتی گرفتار شده‌اند و بعد از این همه سال ادعا و شعارپراکنی، الان دریوزگی مبارک و رژیم صهیونیستی و اسراییل و آمریکا را می‌کنند. این به نظر من واقعا از مرگ بدتر است و مقدمه ننگ‌آوری برای مرگ آنها است.

وی در پاسخ به موضع و عملکرد مجلس گفت: با توجه به اینکه مجلس باید انعکاس صدای مردم باشد در این زمینه خوب عمل کرده است. انتظار هم همین بود و مجلس نباید نه از مردم عقب بیفتند و نه جلو بیفتند و در چارچوب ضوابط اسلامی باید خواست مردم را اجرا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی را در  حوادث اخیر چگونه می‌بینید، گفت: متأسفانه هیچ چیز گفتنی در این‌باره نیست. متأسفم برای ایشان متأسفم که با آن همه سوابق انقلابی امروز اسبابی برای ادامه و تشویق فتنه‌گران در کشور هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 21860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha