اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این استان، خبر داد.

سرهنگ محمد رسولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز(2بهمن) در این خصوص به خبرنگار شبستان گفت: این طرح با هدف جلوگیری از حرکات مخاطره آمیز و بی نظمی راکبان موتورسیکلت در سطح این استان اجرا می شود.


وی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر از طریق رسانه ملی، مطبوعات و همچنین پلیس راهور آموزش های لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات به رانندگان موتورسیکلت ارائه شده از این پس با رانندگان متخلف به صورت جدی برخورد می شود.


سرهنگ رسولی، بیان کرد: به منظور ایجاد آسایش عمومی و امنیت ترافیکی وسیله نقلیه رانندگان متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شود.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، تصریح کرد: این پلیس در نظر دارد امنیت ترافیکی شهروندان را افزایش داده و از تردد موتورسیکلت سواران بدون گواهینامه، بیمه شخص ثالث و یا کلاه ایمنی در سطح شهر جلوگیری کند.


وی، یادآور شد: برای تحقق این امر با متخلفان در قالب اعمال قانون برخورد و نسبت به جرائم ارتکابی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.


سرهنگ رسولی از عموم شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی، رانندگی و ترافیکی این پلیس را در راستای اجرای طرح های راهور یاری دهند.


پایان پیام/

کد خبر 219368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha