همراهی و ارایه خدمات پلیس به مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه استان مرکزی از آمادگی پلیس برای همراهی و ارایه خدمات به مسافران نوروزی با سامانه پیامکی 110120 خبر داد.

سرهنگ مهدی حسنی، رئیس پلیس راه استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پلیس همواره در صدد یاری و خدمت رسانی به مردم بوده و در ایام نوروز نیز با راه اندازی سامانه پیامکی 110120 پلیس راه استان مرکزی آماده ارائه خدمات نوروزی است.


وی افزود: این خدمات در زمینه اعمال و رفتار رانندگان در سطح محورهای مواصلاتی این استان به منظور تقدیر از رانندگان اتوبوس و یا گزارش رفتارهای حادثه ساز آنها است.


رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: این طرح در راستای ارتقاء کیفیت سطح خدمات رسانی به مسافران در تعطیلات نوروزی امسال اجرا می شود که این مهم بخش دیگری خدمات ارزنده از سوی پلیس راه است.


سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه 6 تخلف حادثه ساز به همراه یک پیام تقدیر و تشکر رانندگان به صورت کدگذاری شده در اتوبوس ها نصب شده است، خاطر نشان کرد: مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلفات ثبت شده در فرم کد مربوط به آن را به سامانه 110120 پلیس گزارش دهند.


وی بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بلافاصله پس از ارسال پیام مسافران یک پیام تشکر با کد رهگیری به ارسال کننده پیام می فرستد که این شهروند می تواند با کد دریافت شده به قرارگاه پلیس راه استان مربوطه رسیدگی به تخلف راننده را پیگیری کند.


سرهنگ حسنی در پایان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامت و سفر خوش برای همه گفت: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی ایام خوشی را برای شما رقم می زند.
 

پایان پیام/

کد خبر 352507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha