مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب اسلامی در استان مرکزی

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مسابقه نقاشی مسجد و انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به خبرنگار شبستان در اراک با بیان اینکه این دبیرخانه ویژه سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برنامه های خاص دارد، گفت: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعضای مقطع دبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در مسابقه نقاشی با عنوان "مسجد و انقلاب اسلامی" شرکت می کنند.


وی با بیان اینکه به بهترین اثر از سوی این دبیرخانه جوایزی اهدا می شود، افزود: مسابقه روزنامه دیواری انقلاب نیز ویژه نوجوانان مقطع راهنمایی در ایام دهه فجر برگزار می شود.


مسئول کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: مسابقات فوتسال دیجیتال دهه فجر در خانه های فرهنگ دیجیتال نیز ویژه اعضای کانون های مساجد در مقطع دبیرستان است.


وی اظهار کرد: بازدید از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی، تشکیل ستاد خبری و اعلام برنامه های گرامیداشت دهه فجر، توزیع بسته فرهنگی در بین کانون های مساجد شامل سی دی، بنر، پوستر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدور بیانیه و برگزاری ختم و محفل قرآن کریم در مساجد و هدیه آن به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این دبیرخانه در دهه فجر است.


حجت الاسلام ذوالفقاری، به ایراد سخنرانی از سوی ائمه جماعات مساجد در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با شب بیست و دوم بهمن ماه بانگ "الله اکبر" از مناره های مساجد استان به صدا در خواهد آمد.


پایان پیام/

کد خبر 219375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha