اهدای جهیزیه به 71 زوج تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد خراسان جنوبی

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان 71 سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت بهزیستی و کمیته خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی امروز (2بهمن) در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون موسسه خیریه انصار الحجه در راستای کمک های مردمی در استان فعالیت های بسیاری انجام داده است.


وی مبلغ هر سری جهیزیه را 2 میلیون و 500 هزار تومان ذکر کرد و گفت: 45 زوج از این افراد تحت پوشش کمیته امداد و 26 زوج تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند.


وی از اهدای 508 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: همچنین از ابتدای امسال به 96 داماد تحت پوشش این نهاد هر کدام مبلغ 200 هزار تومان هدیه ازدواج پرداخت شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون 656 نفر در انتظار دریافت خدمات از کمیته امداد هستند و با دریافت اعتبار و کمک های خیرین خدمات لازم به این افراد ارائه می شود.


رضوی اذعان کرد: همچنین به 24 نفر از نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد به هر نفر 300 هزار تومان کمک بلاعوض و یک میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از سوی این نهاد اعطا شده است.


وی با بیان اینکه 11 هزار خیر از ایتام استان حمایت می کنند، اظهار داشت: 80 درصد خیرین در استان و مابقی از سایر استان ها به این نهاد ارائه خدمت می کنند.


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی از بهره مندی بیش از 64 هزار نفر از خدمات مستمر این نهاد خبر داد و گفت: 30 هزار و 800 خانوار و سه هزار و 700 یتیم تحت حمایت کمیته امداد هستند .


پایان پیام/

کد خبر 219451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha