پنجمین جشنواره نماز و نیایش به کار خود پایان داد

پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با معرفی نفرات برتر در بخش های فیلم، فیلمنامه و عکس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، اختتامیه پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین پنجشنبه شب (5 دی) در تالار شهید آوینی برگزار شد.
 

در این مراسم در بخش فیلمنامه یا تحقیق از میان چهار کاندید، فراتر از هرمنونیک، آواز قناری، آخوند چینی دات کام و زیر درختان انجیر، دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به محمد تقی رحمتی برای فیلم مستند آخوند چینی دات کام اهدا شد.
 

همچنین تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مسلم نصیری برای فیلم داستانی آواز قناری از اصفهان اهدا شد.
 

در بخش بهترین فیلم داستانی از میان شش کاندید حال حافظ خوب است، شب نیمه های ماه، آواز قناری، پیام بر، وقتی حواسمان نیست و خانه امن است، دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مهدی باقری آزاد برای فیلم وقتی حواسمان نیست از تهران اهدا شد.
 

همچنین تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر عتبات عالیات به مراد نظری برای فیلم شب نیمه های ماه از قم اهدا شد.
 

در بخش بهترین فیلم پویانمایی از میان سه کاندید مرمت، یک قطعه آسمان و آرایشگرها وجود ندارند، تندیس جشنواره به همراه مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به محمد حدادی پور برای فیلم مرمت از اصفهان اهدا شد.
 

در بخش بهترین فیلم مستند از میان هشت کاندید از ماه تا ماهی، آرامش سنگ، سرزمین سرد، آن دورها صدایی مرا می‌خواند، آخوند چینی دات کام،30 سال زندگی با 100 بند، اینجا شمعی روشن است و ورونیکا، دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شهریار پورسیدیان برای فیلم سرزمین سرد از تالش اهدا شد.
 

همچنین در این بخش تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به کامران رضایی برای فیلم از ماه تا ماهی از کرمانشاه اهدا شد.
 

در بخش بهترین فیلم تجربی از میان سه کاندید فراتر از هرمنوتیک، خیلی نزدیک کنار گوشم و ورزگار تنهایی پدر و دختری، ضمن تقدیر از فیلم روزگار تهایی پدر و دختری دیپلم افتخار به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مهدی یوسفعلی برای فیلم خیلی نزدیک کنار کوشم از قم اهدا شد.
 

همچنین در این بخش تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مسعود برخورداری برای فیلم فراتر از هرمنوتیک از اصفهان اهدا شد.
 

در بخش بهترین مجری طرح یا تهیه کننده تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال به سید محمدحسین هاشمی از قم برای مجموعه آثار ارائه شده به جشنواره تقدیم شد.
 

در بخش بهترین فیلم تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عمره مفرده به مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو برای فیلم حال حافظ خوب است از زنجان اهدا شد.
 

و در بخش 110 ثانیه‌ای از میان سه کاندید نقش ماندگار، کیف و دست‌هایی برای پدر، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به نسیم مددی برای فیلم داستانی دست هایی برای پدر از اردبیل اهدا شد.
 

در بخش فیلمنامه لوح تقدیر به سعید احمدیان برای فیلمنامه ابر رحمت از کرمانشاه، سید وحید حسینی نامی برای فیلمنامه ریل بان از تبریز، مجتبی حیدری برای فیلمنامه سلام از زنجان اهدا شد.
 

همچنین لوح تقدیر جشنواره و مبلغ سه میلیون ریال به محمدرضا طهرانی صادق برای فیلمنامه مجموعه ای‌کاش به عنوان نفر سوم از تهران و دیپلم افتخار جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال به سلمان مهرجو برای فیلمنامه خواب شیرین به عنوان نفر دوم از خرم آباد و تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال به انیس حسینی نژاد برای فیلمنامه آهو به عنوان نفر اول از کرمان اهدا شد.
 

در بخش ویژه اقتباس ادبی از متون کهن و معاصر ایران نیز لوح تقدیر به علی آقایی برای فیلمنامه طوطی و بازرگان از تهران و تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال جایزه نقدی به همراه حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده به عنوان بهترین اثر در بخش ویژه به زهرا کاظمی طامه و شهرام اشرفی ابیانه برای فیلمنامه غریبه ای در غبار اهدا شد.
 

در بخش عکس نیز لوح تقدیر به خانم معصومه شمس از شهریار و حسین ساکی از تهران اهدا شد.
همچنین در این بخش لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال به آنیتا حسنعلی زاده از قوچان، دیپلم افتخار و مبلغ چهار میلیون ریال به آقای جواد عسکر اوغلی از ارومیه و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به سلمان سام دلیری از چالوس به عنوان نفرات اول تا سوم اهدا شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 220740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha