جمع آوری بیش از ۱۵ میلیارد ریال توسط بهزیستی استان مرکزی

رییس اداره کل بهزیستی استان مرکزی از جمع آوری بیش از ۱۵ میلیارد ریال کمک های مردمی توسط بهزیستی این ستان در 3 ماهه سوم سال جاری خبر داد.

رضا ربیعی٬ رییس اداره کل بهزیستی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: در 3 ماهه سوم سال جاری 15 میلیارد و 177 میلیون ریال کمک‌های مردمی به همت این نهاد جمع آوری شده است.


وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی بود٬ افزود: ازاین مبلغ سه میلیارد و 277 میلیون و 203 هزار و 575 ریال کمک نقدی و حدود 10 میلیارد و 893 میلیون و 254 هزار ریال کمک غیر نقدی و یک میلیارد و شش میلیون ریال در بخش خدماتی بوده است.


ربیعی اظهار کرد: معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی امسال نیز از نظر میزان جذب کمک‌های مردمی یکی از معاونت‌های برتر در سطح کشور بوده است.


وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی و کمبود اعتبارات این نهاد با اعتبارات دولتی توانایی رفع مشکلات متعدد افراد تحت پوشش را ندارد و در این زمینه نیازمند مشارکت خیرخواهانه افراد نوعدوست و خیرخواه استان است.


رییس اداره کل بهزیستی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران بازوان توانمند بهزیستی هستند که جا دارد از مساعدت ‌های خیرخواهانه این عزیزان در کمک به افراد معلول و نیازمند قدردانی کرد.


پایان پیام/

کد خبر 220964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha