رای آوردن هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان، باعث تنفس جریان فتنه می شود

یک نماینده مجلس گفت: برخی معتقدند اگر هاشمی رییس مجلس خبرگان نشود مواضعش بدتر از این می شود اما رای آوردن هاشمی باعث تنفس جریان فتنه می شود، هاشمی حاضر نشد حتی خودش را از جریان فتنه جدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته(2اسفند) در سلسله نشست بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به نظر رهبر انقلاب درباره محاکمه سران فتنه، تصریح کرد: رهبری مطالبه محاکمه را هیچ وقت منع نکردند به دلیل اینکه این حس و حالت باید باشد، در دیداری که با آقا داشتیم این جمله را فرمودند که اینها باید محاکمه شوند.

 

وی با تاکید بر ضرورت حفظ صبر و بردباری، گفت: بعد از خطبه های نماز جمعه رهبری، اگر موسوی و کروبی را در زندان می کردند امروز به این بصیرت نمی رسیدیم.

 

حجت الاسلام رسایی، با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر موسوی و کروبی نباید از دهان ها بیفتد، خاطرنشان کرد: خاتمی هم باید برای 8 سال دولت اصلاحات پاسخگو باشد، اگر جرائم و موارد اتهامی خاتمی بیشتر از کروبی و موسوی نباشد کمتر نیست، باید مراقب باشیم کلاه سرمان نرود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همچنین درباره خلع لباس کروبی و خاتمی، گفت: امیدواریم دادگاه ویژه روحانیت به وظیفه خود عمل کرده و خاتمی و کروبی را خلع لباس کند.

 

وی با انتقاد از مواضع صدا و سیما بعد از شکست سکوت برخی در مقابل فتنه، ابراز داشت: برخی ها که بعد از مدت ها سکوتشان را در مقابل جریان فتنه شکستند صدا و سیما دست و پای خود را گم کرد، در صورتی که این افراد خودشان را نجات دادند تا از قافله عقب نمانند، البته ما از این موضع گیری افراد استقبال می کنیم.

 

حجت الاسلام رسایی، در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از شهروندان که پرسید چرا با اینکه گفته می شود اکثریت مجلس اصولگراست اما مصوباتی که از مجلس خارج می شود، این را نشان نمی دهد، گفت: برخلاف آنچه گفته می شود اکثریت مجلس اصولگراست اما در مجلس سه اقلیت داریم، اقلیت اول اقلیت اصلاح طلب با مواضع دفاع از فتنه و بی اعتنا به جهت گیری رهبری، اقلیت دوم اقلیت اصولگرایی با مواضع دو پهلو نسبت به جریان فتنه و اقلیت سوم اقلیت اصولگرایی با مواضع شفاف در برابر جریان فتنه و معقتد به مواضع رهبری که در بسیاری از حوادث، اقلیت اصلاح طلب با اقلیت دو پهلوی اصولگرا پیوند خورده و اکثریت می شوند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ادامه به وضعیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات رییس مجلس خبرگان اشاره و عنوان کرد: خبرگان برگرفته از مردم هستند، برخی معتقدند اگر هاشمی رییس مجلس خبرگان نشود مواضعش بدتر از این می شود اما رای آوردن هاشمی باعث تنفس جریان فتنه می شود، هاشمی حاضر نشد حتی خودش را از جریان فتنه جدا کند.

 

وی ادامه داد: هاشمی شخصیت زیرکی است و مهره شطرنج را در بازی سیاست با تامل جابه جا می کند، به هاشمی ظلم نکنیم چرا برخی اصرار دارند، هاشمی با زبان خودش می گوید که من مدیر فتنه هستم.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 22212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha