رونمایی از کتاب ۳ مجلس نامه قرآنی آیات در استان مرکزی

نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تعزیه قرآنی آیات در استان مرکزی از رونمایی کتاب 3 مجلس نامه قرآنی برای اولین بار در کشور خبر داد.

علیرضا حاج علی بیگی٬ نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تعزیه قرآنی آیات در استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: کتاب 3 مجلس نامه قرآنی برای نخستین بار در کشور همزمان با اختتامیه جشنواره ملی قرآنی آیات رونمایی می شود.


وی با بیان اینکه این کتاب به همت مهدی دریایی و محمد رضا نظام آبادی از پژوهشگران استان مرکزی در قالب یک کتاب تالیف شده است٬ افزود: این کتاب شامل 3 مجلس نامه سلیمان نبی(ع)٬ جنگ بدر و خاتم دزدی از حضرت سلیمان (ع) است.


نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تعزیه قرآنی آیات در استان مرکزی با اشاره به اینکه کتاب 3 مجلس نامه قرآنی در سه هزار جلد به چاپ رسیده است٬ خاطر نشان کرد: این کتب همزمان با اختتامیه جشنواره ملی تعزیه قرآنی آیات توزیع می شود.


حاج علی بیگی از برپایی نمایشگاه تابلو فرش قرآنی آیات خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه تابلو فرش قرآنی آیات نیز 8 تا 11 بهمن ماه و همزمان با اختتامیه این جشنواره صبح و عصر در فرهنگسرای آیینه اراک دایر است.


وی با بیان اینکه 103 اثر تابلو فرش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است٬ اضافه کرد: از این تعداد اثر 3 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات انتخاب شدند.


نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات در استان مرکزی اظهار کرد: تعداد 45 اثر برگزیده و تعدادی به صورت سفارش در نمایشگاه تابلو فرش قرآنی آیات ارایه شده است.


حاج علی بیگی با بیان اینکه در هر بخش به جز آثار برگزیده 10 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافته است٬ خاطر نشان کرد: آثار ارایه شده با 20٪ تخفیف در نمایشگاه به فروش می رسد.


وی با اشاره به تجلیل از 3 اثر برگزیده تابلو فرش قرآنی در اختتامیه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات٬ گفت: 10 اثر برگزیده نیز توسط هیئت داوران حائز تقدیر اعلام شدند.


نماینده دبیرخانه جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات در استان مرکزی با بیان اینکه یک تیم 5 نفره داوری ای جشنواره را به عهده داشتند٬ گفت: از این تعداد 2 استاد از تهران و برترین داوران در بخش طرح نقشه و بافت٬ 2 داور پیشکسوت دانشگاه فرش استان و یک داور قرآنی از استان داوری جشنواره ملی تابلو فرش قرآنی آیات را به عهده داشتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 222338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha