برپایی پنچمین جشنواره نماز و نیایش در سیستان و بلوچستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پنچمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در استان برپا می شود.

 حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، پنچمین جشنواره نماز و نیایش به منظور نگاه ژرف، عمیق و هنرمندانه به معبود، توسعه و ترویج نماز در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، تلاش در راستای معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی نماز و نیایش، شناسایی و ارائه آثار شاخص با موضوع نماز و نیایش و تقویت ارتباط و تبادل تجربهای هنری میان هنرمندان فعال در حوزه دین در سیستان و بلوچستان برپا می شود.
 

وی افزود: جشنواره ملی نماز و نیایش در بخش فیلم( مستند، داستانی و پویانمایی) در زاهدان برگزاری می شود که در این جشنواره 95 فیلم در دو نوبت صبح و عصر اکران می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره از 14 تا  17 بهمن ماه به مدت 4 روز  در سالن اجتماعات اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان برپا می شود و هنرمندان می توانند با شرکت در جشنواره ملی نماز و نیایش فیلم های مورد علاقه خود را بر روی پرده سینما مشاهده کنند.
 

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه جشنوار نماز و نیایش با هدف ترغیب هنرمندان به موضوع عبادت برپا می شود، گفت: جشنواره نماز و نیایش به همت دفتر انجمن سینمای جوانان زاهدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برپا می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 222734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha