حجره طلبگی امام خمینی(ره) در اراک گلباران شد

حجره طلبگی حضرت امام خمینی (ره) در اراک همزمان با سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسلم پورقاسمیان، فرماندار شهرستان اراک در این مراسم که (12بهمن) در حوزه محل تحصیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: استان مرکزی به وخودمی باد که مهد پرورش بزرگ مردانی همچون امام خمینی (ره) است.


وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با درایت و دور اندیشی خود سبب پیروزی انقلاب شد و شگفتی دنیا را بر انگیخت.

 

فرماندار شهرستان اراک با اشاره به اوضاع واحوال دوران انقلاب وشرایط موجود آن زمان گفت: دشمنان ایران را به عنوان یک کشور جهان سومی و عقب افتاده می پنداشتند و می خواستند ملت ایران همچنان وابسته باشد.

 

پورقاسمیان خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب و وجود ملتی آگاه امروز ایران اسلامی بین تمام کشورها در علوم مختلف حرف اول را می زند و جزء 15 کشور پیشرفته دنیا از نظر علم و تکنوری هستیم.

 

وی ادامه داد: امام آمد و فرمود ما می توانیم و ثابت شد که ملت ایران تواناست و قادر است زیر پرچم ولایت و حرکت در مسیر اسلام به قله های رفیع سعادت دست یابد.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور گسترده مسئولان شهرستان اراک، روحانیان، دانشجوان و مردم مومن و ولایتمدار شهر اراک حجره محل تحصیل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گلباران شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 223117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha