همایش ملی " امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد امنیت پایدار" در همدان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، از برگزاری همایش ملی "بررسی نقش امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد امنیت پایدار و تامین آرامش روانی جامعه" در این دانشگاه خبر داد.

سید حمید حسینی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: با عقد قرار‌دادی که مابین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و دانشگاه آزاد اسلامی همدان صورت گرفت دو کمیته علمی و اجرایی همایش آغاز به کار کردند و پس از یک بار تعویق زمان ارسال و برگزاری همایش به علت استقبال فراوان، این همایش ملی در اواخر اسفند سال جاری برگزار می شود.

 

وی افزود: تا کنون 82 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده که از این بین 15 مقاله از استان همدان بوده است.

 

دبیر علمی این همایش، سطح کیفی مقالات ارسالی را خوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: دو هزار و 500 پوستر همایش در کلیه مراکز آموزش عالی سراسر کشور ارسال و نصب شده است.

 

وی از داوری دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بر مقالات ارسالی خبر داد و تصریح کرد: مقالات برتر علاوه بر تقدیر، چاپ می شوند.

 

حسینی بیان داشت: این همایش در محورهایی همچون مفهوم شناسی، امنیت روانی در جامعه قرآنی و امر به معروف و نهی از منکر در مواجهه با منکرات نو ظهور برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار داشت: دکتر علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله احدی از شاگردان علامه حسن زاده آملی به عنوان سخنرانان اصلی این همایش هستند.

 

حسینی تصریح کرد: با ایجاد کار گروهی در صدد عملی کردن موضوعات مقالات ارسالی هستیم تا از مقالات در برنامه‌های صدا و سیمای استانی و کشوری استفاده شود.

 

گفتنی است، ملی "بررسی نقش امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد امنیت پایدار و تامین آرامش روانی جامعه" ( 19 اسفند) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 22407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha